Hei jeg er ny her inne på 2005 forumet

Venter på nr 4

Forelsket i forumet
Hei, jeg er en snart 35 årig jente som bor i Sundsvall Sverige. Kommer opprinnelig fra Troms, men har bodd i Sverige i snart 14 år. Jobber som Barnesykepleier på en prematuravd, noe jeg stortrives med. Er gift og vi har 3 barn - Oda födt 23 mars 2005, Noel födt 24 okt 2006 og Elliot födt 28 nov 2008 (3 barn på 3,5 år). Skrytebilde finns under [;)].

Har aldrig värt innom dette forumet för, men jeg tilhörer jo dette forumet like mye som jeg tilhörer november 2008 og oktober 2006, så her etter blir jeg å väre innom her også om det er greit. [:D]

Önsker dere alle en fortsat fin fin dag!

Mvh
Berit

Hei, og velkommen skal du vere! Vi trenger friskt blod som kan piffe oss opp litt her, synest det har vert litt tregt her i det siste..
Eg har en gutt født i juli 05, og en gutt i januar 08, og eg synest det er travelt nok eg, kan ik tenke meg koss du har det no, 3 barn på 3,5 år, har du tid til å puste om dagene?

ORIGINAL: Ihne

Hei og velkommen til deg[:D] Alltid like hyggelig med nye[:)]
Så herlige de er[:)][:D]

Jeg har en gutt født i mars 05, gutt født i mars 06 og gutt født i september 07.
Så jeg har 3 gutter på 2,5år[8D] Så du er litt trenger enn meg med andre ord[:D][;)]
[/quote]

WOW det er bra jobba! [:D][;)]
Hvordan ser dine dager ut?

Hei og velkommen hit! Nydelige barn du har [:)] Jeg glemmer ofte å titte innom her, har en tendens til å henge mest på juli 08 siden det er litt mer aktivitet der... Men skal prøve å bli bedre. Blir jo lett sånn at alle tenker det ikke er noe aktivitet her på 05, også gidder ingen å være her, også blir det enda mindre aktivitet [8|]

Jeg har ei jente født i mai 05 og ei jente født i juli 08.

ORIGINAL: *bondekone*

ORIGINAL: Nepomuk

Hei og velkommen hit! Nydelige barn du har [:)] Jeg glemmer ofte å titte innom her, har en tendens til å henge mest på juli 08 siden det er litt mer aktivitet der... Men skal prøve å bli bedre. Blir jo lett sånn at alle tenker det ikke er noe aktivitet her på 05, også gidder ingen å være her, også blir det enda mindre aktivitet [8|]

Jeg har ei jente født i mai 05 og ei jente født i juli 08.
er noen av oss som prøver å holde liv her[:)]

Det er bra! [:)] Jeg skal skjerpe meg [;)]

Back
Topp