Hei januarjenter! Oppdatering om meg.

MyOwn

Elsker forumet
Vet ikke hvor mange av dere som husker meg, men jeg var her inne en stakket stund før jeg mistet spiren i uke 8 nå i mai.

Vil bare takke for støtten til dere som hadde trøstende ord i en veldig tung stund, og rapportere om at jeg har fått ny positiv test nå.[:)] Hurra!!![:D]

Jeg har ikke hatt mensen etter sa'en, så det er litt nervepirrende nå og jeg vet jo ikke eksakt termin heller, men testen på lørdag viste 1-2 uker siden eggløsning, så det blir vel et sent februarbarn eller tidlig mars. Håper lillesøster eller lillebror klorer seg fast denne gangen!

Lykke til videre, alle sammen!![:)]

Æææææ!!!! Grattis med ny positiv test!!! Så braaa at det klaffet igjen så fort for dere!![:D][:D]

Jeg husker deg forresten!![;)]

Husker deg også, og så bra at det gikk så fort for dere[:D][:D][:D][:D]
Lykke til videre og håper alt går bra denne gang[:D][:D]

Husker deg fra FS også! Gratulerer sååå mye[:D][:D]

åååååå!!!
Så kjekt!!! Nå ble jeg glad!
Du må ha masse lykke til, håper spiren sitter godt denne gangen[:)][:)]

for en fantastisk nyhet, ingenting bedre en å bli så fort gravid igjen. Må lille spiren KLOR seg fast i 9 måneder [:D]

ORIGINAL: mokkenikke88

åååååå!!!
Så kjekt!!! Nå ble jeg glad!
Du må ha masse lykke til, håper spiren sitter godt denne gangen[:)][:)]

Gratulerer så masse!!!
det har du virkelig fortjent!!!

kjekt å høre at d klaffa så fort igjen!!!!
Krysser fingrene for at spira sitter som den skal denne gangen!!![;)]

Så kjekt å høre!! det same skjedde med meg [:D]

Lykke til!!!!!!!

Så fantastisk at det gikk så fort. Gratulerer så masse masse med spire i magen
Denne gangen skal det gå bra, og om du skal få holde ditt lille mirakel i dine armer bare litt senere enn den opprinnelige planen var. Nyt ukene og månedene som kommer[:D][:D][:D]

Hurra [:D] Så gøy å se at lykkeønskningene (og deres innsats, selvfølgelig), har gitt resultater.
Lykke til framover!

Back
Topp