Hei januar!

Førstegangsmammaen

Elsker forumet
Augustmødrene 2014
Jeg kommer fra februar og er 4+2.
Lurer på om noen er kvalme her? Når startet det for dere? Venter i grøss og gru på at det skal starte :(

Startet nesten i starten av uke 6 .
I uke 4 var jeg sliten og oppblåst men er ivf så har gått på mye hormoner .
Nå er uke 7+5 og kvalmen / oppkast slipper ikke unna . Så skjønner deg du savner den , men når den kommer så er det ikke noe kos . Sofa og do er mine beste venner , så anbefaler ikke de ehehe

Jeg kommer fra februar og er 4+2.
Lurer på om noen er kvalme her? Når startet det for dere? Venter i grøss og gru på at det skal starte :(
Ikke vent på å bli kvalm! Gled deg over at du ikke er det! Jeg ble det plutselig da jeg var 7+6 og hater det ! Det er helt jævlig :( :( mista matlysten og har fått superkrefter da jeg lukter ALT :( ikke bra.. Er 8+6 i dag, og håper at set for seg snart, for jeg vil kunne lukke opp kjøleskapsdøren uten å måtte holde meg for nesen :/

Er 10+4 og har bare vært litt uggen om det er lenge siden jeg har spist. Ikke sikkert du blir kvalm vettu ;-)

Jeg savner ikke kvammen! Ikke ønsker jeg den heller.
Sist svangerskap startet den i uke 7. Jeg håper det drøyer litt lenger denne gangen. Orker ikke tanken på det en gang.

Hadde aldri trodd jeg skulle ønske meg å bli kvalm, for det er igrunn det verste jeg vet. Slutter nok å ønske det øyeblikkelig hvis den melder seg...

Ikke kvalm enda altså, 6+2 i dag

Back
Topp