Hei januar jenter!

Bergen89

Glad i forumet
Januarhula 2014
Jeg flytter meg herved fra februar og til dere! hadde termin på 30.01.14, som ble skiftet til 24.01.14, så da kan jeg trygt si jeg har ett januar barn i magen min <3

ultralyden var en fantastisk opplevelse!! Jeg er så forelsket i min lille jente inni der <3 Alt var fint og det var helt utrolig å se henne bevege seg.

Noen bergens jenter her?

Gratulerer så mye med jenta og velkommen til oss :)

Er det noen treff som er avtalt eller noe sånt? jeg vet at februar jentene skal ha ett i september. Er så nysgjerrig :D

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer og velkommen hit! :D

Gratulerer og velkommen hit til den beste måneden, med de beste damene ;)

Velkommen inn hit:-) kjekt å bli flytta fram litt :-) Jeg er ikke fra bergen, men bor på sotra!! Vi er faktisk ikke så veldig mange fra bergen her på januar...ikke som jeg har klart å fange opp iallefall. Men noen er vi jo, og det hadde vært ille kost å få til et treff etterhvert!!

Gratulerer med jenta i magen og velkommen :D

Benjamin 18.11.08 og mini med termin 07.01.14 <3

Me er vel berre 7 jenter her inne som er frå Bergensområdet, ut ifrå føde-tråden :) Men ja, burde vel vere mulig å få til eit møte :)

Hadde jo vært veldig kjekt både for oss og for bebiene våre :) jevngamle bebier <3

moro med de datoene min pers temin er 25\01. oul temin er nå satt til30\01, men vil ikke bytte ut jentene her så blir her selv om jeg lett kan havne i februar hehe.
Gratulerer og velkommen:)

Back
Topp