Hei Iza

katrin

Betatt av forumet
Har lest innleggene dine på forum.. og synes du virker som ei sympatisk, sterk og oppegående jente!!

Hva tanta di sier og faren din osv. må du heve deg høyt over..du er rett og slett for god for de..

Har også ei tante som er psykopat.. og hun har stukket mange kjepper i hjulet for meg,,
og vi har kuttet all kontakt med henne og familien,,
Noen mennesker vil rett og slett ikke andre godt.. Og da må de bare få seile sin egen sjø..

For voksne mennesker som sliter med psykopati er umulig å forandre uten de søker hjelp..

Så stå på og stol på deg selv,, du fortjene det beste, og la ingen andre fortelle deg hva du skal gjøre eller kritisere deg!!

Du er verdifull!
Klemmer fra Tinka

du er no god du tinka vennen! eg blir så rørt eg her!
eg har aldri fått så mykje støtte frå noken før, som eg gjere her! her er mykje omsorg og kjærlighet for andre mennesker.
Og eg er så takknemelig!

min mann ligg og sover no, så eg tror eg skal finne senga eg også, så godt og trygt å ha han heime igjen[:)]

glad i deg min kjære venn! du er ein utrolig person! tenk om fleire var like omsorgsfulle rundt i verden som me er her inne, då ville det vert mindre bekymringer i verden[:)]

Takk, sikker på at du kommer til å bli ei fantastisk flink mamma..
Du virker som du har god selvinnsikt og skjønner ting!!'

Da har du fått med deg en verdifull del i livet,, tenk alle som bare seiler gjennom dagene og tenker bare på seg selv og at en selv alltid har rett,, og ikke tatr seg tid til å tenke !!!

Natta- klem til deg vennen :-))

Skal hoppe til køys snart jeg også,, kjæresten har sovnet for lengst..

hvor fra vestlandet er du fra?

HEILT 100% SIKKER PÅ AT DU OGSÅ BLIR EI SUPER MAMMA[:D]

EG ER FRÅ HARDANGER..FLOTTESTE FJORDEN I NORGE[;)]

Back
Topp