Hei igjen!

mamma84

Glad i forumet
Da er jeg tilbake for en liten stund ihvertfall!!!! Har fått vite på sykehuset at jeg har SF som er i ferd med å utvikle seg! Går derfor til kontroll annenhver dag, men blir kanskje lagt inn på onsdag!

Lille jenta mi har det foreløpig fint så det er godt å vite!!!!

Måtte jo inn her for å se hva som her skjedd, så nå er det litt å lese igjennom...[:D][:D]

Klem til alle sammen![:D]

Ønsker deg lykke til!!
Godt å høre at jenta di har det bra...håper SF'en ikke utvikler seg mer. Skal tenke masse på deg!

Trøsteklemmer, M

håper du får ha tulla di i magen litt ti lda.. mamma hadde også sf av en alvorlig grad men det gikk fint man får gos oppfølging idag... lykke til krysser armer og bein både jeg og mini

vil bare ønske deg lykke til...
Godt å høre at den lille har det bra...

Lykke til, kos deg den siste tiden. Bra at jenta har det bra[:)]

Lykke til...
Alt går nok bra til slutt[:D]
Bra jenta di har det bra

ønsker deg masse lykke til.[:)]godt at jenta di har det bra.

Trist å høre at du har SF da.. Men kjempe bra at alt er bra med jenta de[:)] Lykke til videre, hold oss oppdatert[:D]

God bedring! Ta vare på deg selv [:)]

god bedring[:)]

Tusen takk alle sammen! Skal holde dere oppdatert jeg, men hvis jeg blir lagt inn får beta komme med oppdateringer til dere!!

lykke til begge to. vet hvordan det er...[;)]

Jo, takk!!!

Hvordan går det med deg og den lille??

Hei hei[:)]
Jeg lurte litt hvor du var blitt av skjønner du[:)]
Uff svangerskapsforgiftning er ikke gøy, men godt å høre at alt er bra med lille jenta da, og håper at det ikke utvikler seg til å bli alvorlig da, ta godt vare på deg selv da.

Ønsker deg lykke til, ikke lenge igjen nå[:D]

Klem

Ble bare sendt rett på sykehuset når jeg var på jordmorkontroll den 18, så etter det var jeg borte ja!
Er heldigvis ikke lenge igjen, og jeg går neppe over tiden![:D]

ORIGINAL: mamma84

Jo, takk!!!

Hvordan går det med deg og den lille??

det går bra med oss begge to! jeg er ferdig med sykehuset, men ikke den Eline....

Det var godt å høre da!!! Har du forandret mening i navn? Skulle hun ikke hete Linnea?? Men Eline er også vakkert!!!!!![:D]

Jo. men det var en bitteliten Eline som kom.. hehe.

Back
Topp