hei igjen

x1xiza

Glad i forumet
for dei som ikkje kjenner historien, så korte trekk, har mangen symptom på å vera gravid, skulle hatt mensen 21.juli..tok clear blue test for ca 9 dager sida, som var negativ, var til legen igår 1.aug. og den testen var også negativ..men fortsatt ingen mens..han meinte det var urinveisinfeksjon, men det har eg hatt mykje heilt sida eg var barn, og det kjennes ikkje sånn[:@] eg er fortsatt kvalm, stikker i magen, ømme bryst, og går på do heile tida.. Eg skal til gyn. på mandag 8.aug. men det er så lenge å venta. Eg er jo ikkje gravid, men noken andre som har hatt det sånn? kva kan det evt. vera? Eg henvender meg her igjen eg, for folk her er så omtenksomme[:)]

Vet ikke hva det kan være..[&:] men ønsker deg alt godt[:D]

Klem fra Fiorelina

takk..eg burde ringa gyn. min tror eg...

hei
jeg hadde slike tegn som deg for ikke lenge siden.trodde kansje jeg var gravid,men neida....klart utslag på urinveisinfeksjon.
noe jeg syns var litt rart for jeg har vert plaga en del med dette å trodde jeg viste symptonene inn og ut.legen sa til meg at den slags infeksjon kan stelle i stand allslags ubehageligheter.......(å i tillegg til at jeg går å tenker på baby en del så blir det nokk en mix vil jeg tro .[&:]oss damer altså.....

lykke til iza.[:)]

Hei iza!

Du får fortsette å være på forumet her for det... Er alltid så greit å "få ut" saker
og ting, samt diskutere det..
Jeg flyr også mye på do, er litt kvalm og har litt ømme bryster, til tross for at
det er en stund siden SA og testen er blitt negativ igjen. Har vært hos gynekologen og diverse,
men dem finner ingenting. Prøvene er også fine, så skal til videre undersøkelser.
Du skrev noe om urinrøret eller noe..., hva var det???

takk for det[:)]eg meinte urinvveisinfeksjon, ikkje noke i urinrøret. og han gav meg noke stikkpiller for underlivsinfeksjon?[&:] no er eg faktisk litt redd her[:(]
det stikker sånn, vondt når eg bøyer meg ned, som om noke ligg i klem då..og det kjem sånne kramper, og eg er kvalm heile tida[:'(] prøver å ringe gyn, men telefontid er noke dritt[:@]

Huff, har hatt lignende jeg... Men dem kom ikke frem til noe på
gynekologen...
Sikkert lettere sagt enn gjort, men hvis du går eller sykler deg en tue (får
litt fart på kroppen liksom), hjelper det?

Er sikkert ikke noe farlig, men skjønner at du blir litt redd.
Men en urinveisinfeksjon kan være veldig vondt...

eg har sykklet og gått turer, men hjelper ikkje, ja urinveisinfeksjon er vondt, men det har eg hatt mangen ganger, dette er IKKJE det.
men takk for støtten atter ein gang[;)]

og gyn.kontoret er stengt[&:] så då får eg gjordt lite[:(] må vente ei uke[&o]

Har dem stengt.. Hvor sitter liksom smertene dine da?

Kan du ringe fastlegen din igjen da... Blir det for ille, så får
du kontakte legevakta senere i dag...

smertene sitter liksom mest nede,midt i magen..og stråler utover..
er sikkert fordi eg blir nervøs, har aldri "mistet" mensen sånn før, og aldri hatt sånn[:'(]smerter.

Man kan jo miste mensen, eller forsinke den når
man engster seg, stresser osv..., men forstår jo at du
tenker mye på det. Er jo helt naturlig.
Jeg gikk nesten på vegga her, og man blir så var også
vet du, -på det minste tegn!

Ikke værredd for å kontakte lege hvis du ikke
blir bedre. Man må stå på selv!!!
God bedring, iza[:)]

takk[:)]
eg er jo oppegående, og på legevakt må det vera akutt...kva er akutt? eg får nok berre venta til 8. august[&o]

Hei.
Jeg vet ikke hele historien din, men kan fortelle hvordan det var med meg.
Jeg mistet mensen min i 3 mnd ca etter jeg sluttet med p-piller.Tok tester og dro til legen,var så sikker på at jeg var gravid.Måtte til legen for å få en hormonkur som fikk den igang igjen etter 12 dager med tabletter.måneden etter det var alt i orden igjen.Og etter 3 mnd til ble jeg endelig gravid.
Legen min fortalte meg at det var normalt at mensen uteble en liten stund etter pilleslutt .
Litt ettersom på åssen merke du bruker ol.
Men nå vet jo ikke jeg om du akkurat har sluttet eller ikke da.
Lykke til da

takk for svar [:)] eg har ikkje brukt noke prevansjon over 3 år eg.
har nett vert ute og gått litt tur, så smertene blei mindre faktisk. Eg får berre krysse fingrene, og vente til mandag( gyn. time)
var flott å høyre at du vart gravid, og at det ordnet seg for deg[:)]
det blir vel min tur når kroppen er klar for det[;)]

hei iza.eg he akkuratt snagt mæ di på legekontoret pga at eg har same symtom som dg.di trur eg kan ha en urinveisinfeksjon,mn di lurte på om eg va gravid,mn testen eg tog på fredag va negativ.så eg sga levera urinprøve i måråtiligt så får eg ti til lege vist dæ trengst sa di.eg kan gje lyd itte eg he våre mæ prøven i mårå[;)]
ORIGINAL: iza

for dei som ikkje kjenner historien, så korte trekk, har mangen symptom på å vera gravid, skulle hatt mensen 21.juli..tok clear blue test for ca 9 dager sida, som var negativ, var til legen igår 1.aug. og den testen var også negativ..men fortsatt ingen mens..han meinte det var urinveisinfeksjon, men det har eg hatt mykje heilt sida eg var barn, og det kjennes ikkje sånn[:@] eg er fortsatt kvalm, stikker i magen, ømme bryst, og går på do heile tida.. Eg skal til gyn. på mandag 8.aug. men det er så lenge å venta. Eg er jo ikkje gravid, men noken andre som har hatt det sånn? kva kan det evt. vera? Eg henvender meg her igjen eg, for folk her er så omtenksomme[:)]

Det høres jo ut som symptomer på graviditet! Lykke til!!!

takk snoopey!! eg kan jo ikkje vera gravid når testen hos legen var negativ? eg tror IKKJE at det er urinveisinfeksjon..har ikkje tatt medisinene..burde kanskje det? men viss det er ein ør liten sjangse for at eg er gravid alikevel, kan det skade?
veldig spent på korleis det går med deg[;)]

Jeg vet ikke om medisinene tar skade... Søk på nettet
på merket og les, kanskje du finner noe der.
Symptomene dine er som sagt veldig like de jeg hadde også... Men legen
tok urinprøve for å finne ut om det var infeksjon?

Klems

Back
Topp