hei igjen

Takk. Så da er jeg en ruger da siden jeg fikk det inn for en uke siden [:)].

Venter i spenning på hvordan det skal gå denne gang. Har hatt ett mislykket forsøk, og har to egg (i ett rør) igjen på frys. Men de var ikke så perfekte som de ville de skulle være.

Pikolino

da er vi iallefall 2 rugere i dag, Prøveline kommer i morgen og jeg håper at Vugge er klar for rugingen på fredag, da er vi en flott rugegjeng her, og flere kommer etter.
Satte du inn 1 eller 2 gullegg?

Bare ett egg denne gangen. Men ryktene sier at januar er en god måned for innsettitg. He he. Så nå krysser vi det vi kan [:)]

ORIGINAL: pikolino

Bare ett egg denne gangen. Men ryktene sier at januar er en god måned for innsettitg. He he. Så nå krysser vi det vi kan [:)]

Jeg håper virkelig det er enfin måte å starte det nye året på, lykke til.
Jeg kjønner at dette ikke er første forsøket ditt, hvordan gikk det med det første eller de andre forsøkene, har du blitt mamma på IVF eller var det ICSI?
Jeg er ruger for første gang og kanskje litt væl positiv i dag, men det er jo greit det, bedre det enn å tenke negativt.

Jeg fikk satt inn et egg i oktober, IVF, men det vat første forsøk. Har en datter fra før som kom naturlig for 4 1/2 år siden. Hun ble til så lett som bare det. Så nå finner de egentlig ikke noen grunn til at vi ikke klarer det selv. Derfor er vi igang med denne følelsesmessige berg og dalbanen. Men så lenge der er ett egg i magen, må man jo være positiv og tenke at det henger fast inntil det motsatte er bevist. For der er vel ikke noe egg som gidd være inne i en negativ mage vel??? [;)]

Hvilken oversiktliste skal jeg sette meg på??? Helt grønn jeg vet du vugge[:)]

Back
Topp