Hei igjen.

lihhhnn

Elsker forumet
Har ikke vært så aktiv her inne den siste tiden. Har hatt mye å tenke på å er så sliten pga lite søvn.

På fredag var jeg på svangerskapskontroll og ble sendt full fart til sykehuset pga vonde kynnere som kom veldig ofte. Legen fryktet at kanskje fødselen var igang, så ble sendt på føden for sjekk. Kommer kynnerne mer regelmessig må jeg rett på sykehuset igjen, for evt stoppe fødsel. Fikk streng beskjed om å slappe av hele tiden å ikke stresse, husarbeid må kjæresten ta seg av sa jordmor.

Fikk vår 4. ultralyd å vi fikk endelig vite at vi får ei lita prinsesse. Storebror i huset har begynt å glede seg og alle vennene hans har lyst å komme på besøk når jenta kommer.

Idag fikk jeg beskjed om å pakke litt klær til meg selv, for mannen har vist tatt seg fri fra jobb og har booket oss ett spaopphold i Geiranger, han har fikset barnevakt frem til fredag/lørdag. (Han er ikke far til min sønn, men har kontaktet farfaren hans til å være barnevakt)

Nå skal jeg nyte late dager på hotell med kjæresten, lurer på hva han har planlagt. Han vil ikke si noe, foruten at jeg skulle ta med fine klær som er behagelige å ha på :)
Håper det går bra med dere :)
Ha en strålende dag alle sammen!

Åh det hørtes bare super deilig ut med rolig helg på hotell. Godt han stiller opp å tar vare på deg må som du trenger hvile.

Nyt roen og alene tiden og slapp av :) kos dere :)

Høres ut som en god plan å slappe av på spa! :)

Åh så deilig <3 Håper kynnerne gir seg sånn at babyen rekker å vokse seg stor og fin før hun skal ut :)
Så heldig du er som har en så god kjæreste !

Høres ut som en skummel opplevelse :( Veldig bra kjæreste du har som tar så godt vare på deg. Regner med at du skal på Union Hotell? Spaavdelingen er fantastisk! Det samme med rommene og ikke minst maten :) Kos deg masse og prøv å finn roen. Og ikke minst gratulerer så mye med prinsesse i magen!

Back
Topp