Hei igjen :)

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
Gratulerer så mye med ny graviditet, håper spiren din sitter denne gangen :) Lykke til, til seg og :D

Jeg var her inne til uke 14 før det gikk galt, men NÅ har jeg blitt gravid igjen i Pp2 etter abort :D og foreløpig samme dato som sist, 19., bare fire måneder senere i stedet :)
Har vært innom og fulgt med dere litt, og ønsker alle lykke til videre :) ❤️

Gratulerer!

Jeg var her inne til uke 14 før det gikk galt, men NÅ har jeg blitt gravid igjen i Pp2 etter abort :D og foreløpig samme dato som sist, 19., bare fire måneder senere i stedet :)
Har vært innom og fulgt med dere litt, og ønsker alle lykke til videre :) ❤️

Så gøy, gratulerer så masse :D og lykke til videre ❤❤

Lykke til med den nye spiren :)

Gratulere! Hadde selv en spontanabort før denne graviditeten, og følelsen har faktisk vært helt annerledes i dette svangerskapet enn det forrige :) Kroppen har kjentes mer gravid ut, rett og slett. Legen mente det var et godt tegn da jeg var på første kontroll, og nå er jeg halvveis :) Masse lykke til!

Gratulerer så mye :D

Gratulerer så mye med ny spire, krysser fingrene for at det går bra denne gangen :) Lykke til :)
Woho! Gratulerer så mye!! <3 masse lykke til!
Gratulerer så mykje med ny spire :-)
Gratulerer og masse lykke til :)
Åh så koselig å lese!!! Gratulerer så mye og lykke til :Heartred
Gratulerer så mye :D

Tusen takk, dere :D ❤️

Gratulere! Hadde selv en spontanabort før denne graviditeten, og følelsen har faktisk vært helt annerledes i dette svangerskapet enn det forrige :) Kroppen har kjentes mer gravid ut, rett og slett. Legen mente det var et godt tegn da jeg var på første kontroll, og nå er jeg halvveis :) Masse lykke til!

Så godt å høre :D jeg har sterkere symptomer nå, enn på samme tid forrige gang, så jeg får ta det som et godt tegn :)

Back
Topp