hei igjen!

AdelinaL

Glad i forumet
Lenge siden jeg har vært her nå. Sikkert mange mnder!
Hvordan står det til med alle blivende mødre da?

Tydeligvis ikke så greit å være borte en stund...

Har ikke sett innlegget ditt før nå. Men her går det bra. Beste trimesteret dette svangerskapet. Med deg da?

Her er alt bra - nyter lørdagskvelden med sambo før barna hans kommer til oss igjen i morgen. Da blir det full fart ei uke :-p hvordan går det med deg? :-)

Tror du må ha posta på et dårlig tidspunkt. Jeg er ofte inne på forumet, og har ikke sett denne tråden før idag, så den forsvant sikker superfort ned på side 2 på torsdag... Det er ikke meningen å overse deg altså :)

Hallo! Går veldig bra her :) termin 31.des så er enda en stund til... Kjenner jeg ser veldig fram til å gå ut i permisjon! :) er så synt tett i nesen om dagene/nettene - sinnsykt irritertende!!!

Hvordan går det med deg?

Jente 2010 & 2012 <3
Overraskelse i des/jan :)

Tydeligvis ikke så greit å være borte en stund...
:confused: man svarer gjerne kjentfolk først, så har man ikke vært så aktiv er det faktisk ikke annet å vente. En annen ting er at det postes mye og det er fort gjort at en post forsvinner i mengden. Og hvordan vi har det.. tja det er mange poster å lese om det. :)

Hvordan står det til meg deg? :)
Kan ikke si jeg husker hvem du er desverre. :(

Velkommen tilbake! Her går det bra, begynner å merke at det nærmer seg slutten nå:) Hvordan går det med deg?

Her er alt bra, jeg husket deg dessverre heller ikke fra terminlisten etter oul som jeg har fulgt opp, så jeg tenkte du hadde tatt feil forum;) Men ser jo at du står på vanlig terminlisten vår:)

:confused: man svarer gjerne kjentfolk først, så har man ikke vært så aktiv er det faktisk ikke annet å vente. En annen ting er at det postes mye og det er fort gjort at en post forsvinner i mengden. Og hvordan vi har det.. tja det er mange poster å lese om det. :)

Hvordan står det til meg deg? :)
Kan ikke si jeg husker hvem du er desverre. :(
Kunne ha dyttet tråden opp i stedet....
Husker dessverre ikke jeg heller, men tråder kan fort forsvinne litt nedover.
Begynner å bli lei og er sliten:confused:
Bra med deg og baby da?
Altså, ikke deg Chihaya:p;)

Kunne ha dyttet tråden opp i stedet....
Husker dessverre ikke jeg heller, men tråder kan fort forsvinne litt nedover.
Begynner å bli lei og er sliten:confused:
Bra med deg og baby da?
Altså, ikke deg Chihaya:p;)
:p Dytter så AdelinaL ser tråden. :)

Back
Topp