Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke blitt aktiv selv för nå i det siste=) Hatt forumpause?Lenge siden jeg har vært her nå. Sikkert mange mnder!
Hvordan står det til med alle blivende mødre da?
Tror du må ha posta på et dårlig tidspunkt. Jeg er ofte inne på forumet, og har ikke sett denne tråden før idag, så den forsvant sikker superfort ned på side 2 på torsdag... Det er ikke meningen å overse deg altsåLenge siden jeg har vært her nå. Sikkert mange mnder!
Lenge siden jeg har vært her nå. Sikkert mange mnder!
man svarer gjerne kjentfolk først, så har man ikke vært så aktiv er det faktisk ikke annet å vente. En annen ting er at det postes mye og det er fort gjort at en post forsvinner i mengden. Og hvordan vi har det.. tja det er mange poster å lese om det.Tydeligvis ikke så greit å være borte en stund...
Kunne ha dyttet tråden opp i stedet....man svarer gjerne kjentfolk først, så har man ikke vært så aktiv er det faktisk ikke annet å vente. En annen ting er at det postes mye og det er fort gjort at en post forsvinner i mengden. Og hvordan vi har det.. tja det er mange poster å lese om det.
Hvordan står det til meg deg?
Kan ikke si jeg husker hvem du er desverre.
Dytter så AdelinaL ser tråden.Kunne ha dyttet tråden opp i stedet....
Husker dessverre ikke jeg heller, men tråder kan fort forsvinne litt nedover.
Begynner å bli lei og er sliten
Bra med deg og baby da?
Altså, ikke deg Chihaya