Hei igjen!

Kværuline

Forelsket i forumet
Lenge siden jeg har skrevet her nå! Har vært inne og sett til dere, men ikke kommentert da jeg ikke har fått fulgt med på trådene.. Men skal bli flinkere nå! :)

Det har egentlig ikke vært noe spessiell grunn! Bare vært opptatt med andre ting, og ikke helt tatt meg tid til å lese gjennom å oppdatere meg.. Og dere vet jo hvordan det er, jo lengre tid det går...

Men dere skravler jo:) det er fint! Virker som det har blitt litt mer "liv" her inne igjen :) Håper slt er bra med dere! Kan skrive litt om hvordan vi har og har hatt det under her!


❤25/2-13❤
 
Vi har vært ganske flinke til å være ute med andre mødre og barn hele permisjonen, mandager er vi 6-8 mødre som møtes fast, torsdager har vi babysvømming og fredager babysang. Så gjør vi forskjellig de andre dagene :) Hjemme, besøk, åpen barnehage! Tja!

Siste 2-3 ukene har det vært litt ekstra i form av sykdom og sånn! Lillemor fikk feber, vannkopper og noe annet utslett som legen var usikker på hva var. I tillegg kom begge tennene nede og jeg fikk feber og var i dårlig form! Blæ ;) Dårlig kombinasjon, men vi ststo han av ;)

Så starta jeg opp i jobb igjen forje uke! Rart, men litt godt og :) Så nå har pappan styringa hjemme :) Og det går superbra! Må skryte av litt av han! Må virkelig si det er deilig at han er hjemme nå og er så flink! Han har ikke vært så flink til å ta lille når han jobba, så var en del krangling om det! Men vet at det var pga jobb og arbeidstid, men er ikke lett å "se" det bestandig når man er sliten selv! Men som sagt så er han helt suuuper nå❤️

Jah! Det var veldig kort versom! Ble litt blank på hva jeg skal skrive


❤25/2-13❤
 
Beklager at jeg skriver flere innlegg etter hverandre! Men sitter på mob og npr jeg har skrevet halvveis så plutselig blir bokstavene borte! Ser ikke hva jeg skriver, men det kommer likevell opp! Andre som har merket det?


❤25/2-13❤
 
Hei på deg, så koselig å se deg igjen!
Tenkte faktisk på deg her om dagen, og hvor du var blitt av!

Høres ut som om du har fullt opp, da er det forståelig at det går litt lengre tid mellom forumbesøk. :)
Godt å høre at det har gått bra å begynne å jobbe igjen, og at dere har blitt friske igjen!

Har ikke opplevd det selv, men har sett at andre sliter med det samme. Spesielt på iPhone, visstnok.
 
Hei på deg!
Bra du trives med å jobbe igjen da :)
Jeg syns det er kjempe godt å være hjemme med lille, men begynner å kjenne at det skal bli litt godt å jobbe igjen :)

Jeg har aldri opplevd det..

*Emma020213*
*bonusgutt140710*
*på app'n*
 
Heisann. Kjekt å høre fra deg igjen. Og så bra at du trives i jobb. Jeg er usikker på om jeg skal begynne å jobbe igjen i januar eller ikke. Vi får se. Har egentlig lyst, men ser dårlig ut mtp barnehageplass.

Ellers har mini vært forkjølet her i to mnd. Kaver noe voldsomt om natten for hun får omtrent ikle puste. Slitsomt.




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Heihei, der var du ja! :) vi har det fint vi og. Jeg begynte å jobbe for snart to måneder siden, så jeg er godt inne i arbeidslivet igjen. Mannen er hjemme og koser med lillegull i en måned til før alle-mann-alle skal i jobb el bhg. etter jul.
Lille har egentlig blitt ganske stor på kort tid. Hun kryper nå rundt på alle fire, reiser seg etter alt - og kommer seg ned igjen uten å falle. Hun har også så vidt begynt å gå rundt bord og stoler :) en aktiv liten krabat som suser rundt og utforsker! I munnen hennes er det to små tenner og ellers alt annet som får plass inni :)

Ja, det var oppdatering fra oss :) kjekt at du kom innom igjen!
 
Så koselig å høre fra deg igjen!
Med oss går det bare fint:) jobber fortsatt en del med søvn, men ellers er alt tipp topp :) lille har den siste uka gått fra å bare rulle rundt til å åle seg :) hun står på alle fire, og i dag prøvde hun å ta noen krabbesteg :) og så satte hun seg opp for første gang i dag :)
Fruen begynner med permisjon 1.desember, så da skal jeg i utgangspunktet begynne å jobbe igjen, men har ingen jobb å gå til! Håper jeg finner noe om ikke så lenge, selv om jeg egentlig ikke har så veldig lyst :pLille skal begynne i august, så det er jo en stund til ennå da :)
Liten oppdatering fra oss :)
 
Heia:) så greit og bli ferdig med vannkoppene da:) så bra at Pappen er flink hjemme, det er jeg og spent på hvordan går:)
Jeg har ulønnet permisjon nå, begynner 2 januar, da skal Pappen være hjemme i sin perm.

Med lille store David går det fint. Sover rundt på eget rom:) så det er herli og få søvn om natten, begynte for to uker siden å åle seg rundtom, ser at han begynner og bli kjappere og kjappere med og komme seg frem, venter spent på den dagen han klarer å sette seg opp selv:)

Hvor stor er lille blitt nå?
Å hvordan er det på babysvømming?kjekt? Her er det ikke babysvømming:/
 
Back
Topp