Hei igjen ;-)

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Huff... NÅ er det lenge siden jeg har vært her inne altså :( Vi har vært to uker hos foreldrene mine i Kristiansand, og da ble ikke BV prioritert gitt ;)
.Håper det går fint med alle, og at alle har hatt en deilig sommer =)

Her går det veldig bra. Mathias vokser som bare det, og har snart inntatt str. 68, og han er "bare" 3 mnd på torsdag ;) Har fått meg en STOR gutt gitt ;)
Ellers så har han blitt fryktelig skeiv i hodet, og har vanskligheter til å snu hodet til den ene siden. Så vi skal til legen på helsestasjonen i morgen bare å få sjekket han.. Han ble født som stjernekikker, og det er ofte at de kan få litt av samme problemene som de som har KISS-syndromet. Krysser fingre og tær for at det går seg til, og at det at han har vanskligheter for å snu seg er kun fordi hodet er skeivt, og det er vanskelig å komme over "kanten" han har laget i bakhodet. Ellers er han en skikkelig glad gutt, og skravler, smiler og ler litt. Han har fått seg en favorittbamse som han elsker å tygge på ;) Så her koser vi oss masse!!

Håper alle har det bra, Stor klem til dere alle.

Godt å høre dere har kost dere ;) vokser til disse små. Så veldig fort også.. på 6 ukers kontroll var Linn-Kristin 4490 gr og 54cm lang. Ei venninne fikk for et par dager siden jente på 4600gr og 53cm..! Blir nok en liten klump den og ;) men fy så gossine alle bebisene er åkke som! :) rart med det :p
Fortsatt god sommer :)

♡ 31.05.13 ♡ Linn-Kristin ♡

Kjekt å høre fra deg :-
D godt dere koser dere:) vi har hatt en super sommer:) og no bare koser meg og lillebror oss:)
Håper de klarer å gjør noe med mathias då så han slipper ha det ubehagelig :/ han var forresten blitt stor då :) her har lillebror akkurat begynt med 62, sjøl om han har passert 6kg:p

*talatuten*

Takk skal dere har =) Vi var som sagt på Helsestasjonen i dag, og målte og veide han... 6550gr og 63cm !! Store pluggen min ;-) hehehehe.. Måtte smile godt da.. Han har faktisk gått opp 1000gr fra 6ukers kontrollen :P Ellers så ble vi henvist til fysioterapaut, så å skal det bli orden på sakene =) deilig det =)

Takk skal dere har =) Vi var som sagt på Helsestasjonen i dag, og målte og veide han... 6550gr og 63cm !! Store pluggen min ;-) hehehehe.. Måtte smile godt da.. Han har faktisk gått opp 1000gr fra 6ukers kontrollen :P Ellers så ble vi henvist til fysioterapaut, så å skal det bli orden på sakene =) deilig det =)
Ingen fare for at han ikkje får nok næring altså;) hehe godt de vokser ;) håper dere kommer raskt til hos fysio :)

*talatuten*

Back
Topp