Hei igjen

Melkesjokoladen

Gift med forumet
Heihei Alle sammen :)

Vet ikke om dere husker meg, en stund siden jeg har vært her nå siden pcn min har vært til reperasjon i lang tid og jeg har bare hadd en elendig lånepc.

Så hvordan går det med alle sammen??
Skal prøve å være litt mer aktiv framover :)

Velkommen tilbake!

Merker eg e mindre aktiv her inne nå sjøl... Masse som skjer ellers i hverdagen.. Men me får prøva alle å bli litt mar aktive :-)

Heihei:)
Her går det i hvertfall bra:)
Godt å komme seg på nett igjen, jeg føler meg lost uten
Skal prøve å skjerpe meg jeg også og være litt mer aktiv:)

er ikke akkurat den mest aktive selv, tror ikke noen hadde sendt ut etterlysning etter meg om de ikke hadde sett meg på en stund, el tror ikke noen hadde merket at jeg var borte engang! hehe!!
Men er innpå stortsett hver eneste dag, men d er jevnt over de samme innleggene som stå, så d er ikke altid spor etter meg. Er ikke så veldig flink til å starte noen tema hlr..
Men har d flottings! Har ikke hatt hodepine på flere dager (*bankibordet**springer3gangerrundthuset*) så er sykmeldt ut uka, mn må ringe legen igjen å høre om d er noe mulighet til 50% slik at jeg kan ta d litt med ro i jobben, er en stressende produksjonsjobb med ståing hele dagen!

Hei :)

Kjekt å se deg her igjen, ikke så mye aktivitet her inne siden de fleste er på facebook.... 

Men jeg er her, hehe....emoticon

Back
Topp