Hei igjen...:)

AudiMamma

Gift med forumet
Heisann damer!

Nå er det lenge siden siste jeg var her inne.
Lurer fælt på hvordan det går med dere..?
Her går det etter forholdene fint, har nettopp begynt i ny jobb som delelagersjef å kunde ansvarlig for ett bilverksted. En kjempe spennende jobb, men er jo bare 2 mnd igjen til permisjon...:)
Har vert med gynekolog, ortoped osv i forhold til at ryggen min ikke fungerer å det viser seg at vi venter ei lita prinsesse som kommer i uke 36 allerede:)

Heihei! Her går det greit :) Jobber 60 prosent, da jeg sliter med hodepine og bekkenet. Ellers gleder jeg meg masse til lørdag- da reiser vi til Kreta!!! Lykke :) Gratulerer med ny jobb og ei lita pie i magen :)

Hei :) Koselig at noen skriver litt å spør litt om hvordan vi andre har det :D Hjelper på å få opp aktiviteten her inne, noe som trengs ;)

Her er ting sånn passe bra:)
Siste arbeidsdag imorgen i barnehagen. Kan ikke jobbe mer før fødsel pga bekkenløsning. Fikk det tiiidlig.. :-/
Gleder meg til en tur til JM imorgen, det er alltid spennende :)

Sambo jobber på sjøen, så jeg er alene nå en stund frammover, så det er litt kjipt igrunn.. savner han mye, men når han kommer hjem neste gang har han sommerferie å skal være hjemme helt til høsten :D <3
Gratulere med lille jenta ! Vi venter også ei prinsesse :)

Er ikke noe særlig å høre at dere ikke er form altså..:s Er selv i uforskammet bra form med tanke på svangerskap..:) jobber 100% å trener å står på som bare det. Har ingen planer om å bli handicapet av å ikke gjøre noko i allefall.

Hei,

Her er alt bra, blir mye hverdag med full jobb, barn i barnehage osv - men nå skal vi snart på en ukes ferie til Kreta!! (om tre uker) Gleder meg veldig, skal på kontroll rett før så håper at formen fortsatt er like fin og det ikke blir noen restriksjoner.

Hva er grunnen til at jenta di kommer allerede i uke 36?
Gratulerer med et lita pie forresten, det får vi også!! Kjempestas!

Blir så glad av å høre om andre gravide som er i sååå god form :)
Oj,ikke lenge til du får jenta di i armene da! <3

Jeg er 100%,vært det i to uker nå.
Pga bekkenløsning og bekkenlåsning,og sterke kynnere og hodepine.

Back
Topp