Hei igjen!

Lykkeliten10&13

Forelsket i forumet
Nå er det en GOD stund siden jeg har vært inne og kikka her, rett og slett fordi jeg har glemt det litt av. Dessuten er lilletrollet blitt en aktiv liten unge som krabber, reiser seg og går rundt ting hun kan holde seg i. Jammen ikke mye tid til seg selv lenger :p 

Lurer på en liten ting; Er det mange som har "detti av lasset" her inne etter at BV ble "renovert" ???

Håper det står bra til hos heeeeele gjengen :))

hei hei og velkommen tilbake :) som ny her har jeg allerede forstått at en del er borte, og at det er mindre aktivitet her enn det var før. 

Så morro med full fart i heimen da?! selvom det er litt mer slitsomt enn før. Lillegutten min krabber, og det går unna altså. Pyntetingene mine blir satt bort en etter en. 

hei :D
er maaaange som har detti av lasset her,er så stille at det nesten ikke er no spennannes å logge seg inne mer :(

Ja her er det veldig rolig om dagen..veldig dumtemoticon
Så flink hun er så krabber og reiser seg da!!! Her er det bare rundt i sirkel som gjelderemoticon
Håper du ikke detter helt av lasset du også, kjekt å høre fra deg igjenemoticon

Ja, det blir vell litt slik at jo større barna blir, jo mindre aktive blir vi her inne :( 
Satser på at jeg kan få satt meg litt inn i ting igjen og sakte men sikkert komme meg tilbake :) 
Gøy å se dere her!! :)

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei pena :-D

Har veldig dotte av lasset, iallefall i forhold til før, rett og slett glemt hele BV greia..
Ingenting skjer her inne lenger og hele siden er bare vanskelig og jeg forstår ikke en dritt og får bare feilmeldinger.. Er superdumt hele greia for BV har vært kjempe kos frem til siste tiden..

Men vi har jo Facebook da  :-P

Back
Topp