Hei igjen!

brittan

Forelsket i forumet
Lenge siden jeg har vært her nå! Har snik lest litt da! :-) Klarer jo ikke å gi slipp på forumet helt.
Litt oppdatering da: Jeg er gravid! Har termin 2 juni, så er 12 uker på vei. Begynte å planlegge nr to i sommer, mistet en gang i august, og ble gravid i september, spontanaborten ble også starten på neste svangerskap.
Martin er i farten, prater og leker, det skjer noe hele tiden. Denne tiden er helt herlig. Ser også at barna deres har blitt store og selvstendige! :-)

Hei! Gratulerer så mye med baby i magen!! Kjempe gøy [:D]

hehehe ikke alltid det går som planlagt [;)] Håper du er fin i formen og at du oppdaterer oss også litt da [:D]

Formen er langt fra bra, men helt normalt da! Kvalm, brekker meg og trøtt. Er i jobb og slapper max av på fridager. Martin sier stolt han skal bli storebror. I førsten sa han: "ikke storebror mamma, knerten og lillebror!. Og nå skal han få en prinsessesøster. Vi vet ikke hva det blir så dette blir spennende.

Grattis med baby i magen [:D][:D][:D]
Håper kvalmen din blir bedre snart, høres så slitsomt ut [:'(]
Martin er søt haha, får håpe han får en liten prinsesseøster [:D]

Hei du! Grattis med baby i magen, det blir fint vettu! Kjempebra aldersforskjell det der [:D][:D] Får håpe formen er stigende og at du får et kjempefint svangerskap! [:)]

Tusen takk damer, ja jeg tror også aldersforskjellen blir bra. Kan jo hende jeg får masse hjelp. :-)
Ja jeg håper også formen blir stigende!!!!!

Gratulerer med baby i magen, brittan![:)]

Takker og bukker - har egentlig ikke gått opp for meg enda, med martin tok vi tidlig ultralyd, ikke gjort det denne gang, 6 uker igjen til UL - blir nok mer virkelig da!

Gratulerer til deg også Vibeke83, har ikke sett før nå at du skal ha baby også. Blir stas vettu! :-)

Back
Topp