Hei igjen! Long time, no see..! ;)

Solskinn14

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Hei igjen, dere! :)
Jeg kom, ble både ivrig og hekta - og forsvant... ;) Jeg har lagt bak meg ei helg på hytta (uten nett), en hektisk jobbuke med bare reising (uten tid), og en drøy uke i New York (uten nett og tid) ;)
Godt å være tilbake! :) Og plutselig har det gått et par drøye uker også..! 8+3 i dag, jippi for tiden som går og stadig nærmer seg 12 uker! Hvordan går det med dere? Er formen bra? Jeg er fin form! Trøtt (!!!) og sliten, men ellers ganske bra :) Litt kvalm når jeg blir for sliten, men ikke noe jeg kan klage på ;) Også har jeg fått gigantiske pupper, haha! Altså, gigantiske er jo relativt, da, men de har vokst veldig mye! Sykt ømme hele tiden. Jeg kjøpte et par nye bh'er i NY; 2 (!) cupstørrelser større enn normalt! Hjelpes. Slik har det IKKE vært de to andre gangene. Vel. Nok babling. Hvordan går det?? :)

såå gøy å høre at du har kosa deg både i new york å på hytte tur :)

yay for 8 + 3 :) å ikke minst godt å høre at du har en fin form!
og YAY for to cupstørrelser større :D

såå gøy å høre at du har kosa deg både i new york å på hytte tur :)

yay for 8 + 3 :) å ikke minst godt å høre at du har en fin form!
og YAY for to cupstørrelser større :D

Haha! Ja, det er jo egentlig ganske stas for en som er vant til (for) små... ;)
Hvordan går det med deg, da? :)

hehe. med meg går det rævva. ikke nok med at jeg spyr mårra, kveld og natt, men jeg synes min egen tåfislukt lukter godt. det er trist det... begynner å tære på at jeg har så lite med energi pga lite næring... altså vomfyll... jeg drikker bare ting... prøver meg på mat. men det går rett opp.... i morgen skal vi prøve laks. se om det holder seg nede... å hvis det ikke blir en bedring på ting i slutten av denne uka så må jeg kaste inn håndkle å sykemelde meg å fortelle jobben om at jeg er gravid å at jeg mest sannsynlig blir arbeidsledig.. bah... kontrakten min går ut desember... så ikke sikkert de vil fornye den... men mnako på søvn.. manko på mat.. manko på mannebeinet i nærheten.. så blir hverdagen med to alene litt tung innimellom... - det var dagens klage innlegg det.... sorry! haha

er 8 uker i mårra da :D yay for det - vært på ultralyd. fått sett ett bankende hjerte :) men det er delte meninger om det er fler inni der eller ei... vi går for en , å tenker alt over er en skrekkblandafryd bonus.. heh ;)

Hørtes ut som du har hatt noen fine uker! :) New York har jeg så lyst til å dra til!
Og to bh størrelser opp hørtes jo hyggelig ut...hehe

Velkommen tilbake :D

Med meg er det sånn passe, sliter med mye kvalme så nå går jeg sykemeldt :/
Det som er positivt er at vi har funnet ut at det er to i magen min <3

Velkommen tilbake :D

Med meg er det sånn passe, sliter med mye kvalme så nå går jeg sykemeldt :/
Det som er positivt er at vi har funnet ut at det er to i magen min <3

Oi! Så herlig! Og spennende! :) :) Kvalme er ikke like herlig, da... Håper det snart går over! Klem :)

hehe. med meg går det rævva. ikke nok med at jeg spyr mårra, kveld og natt, men jeg synes min egen tåfislukt lukter godt. det er trist det... begynner å tære på at jeg har så lite med energi pga lite næring... altså vomfyll... jeg drikker bare ting... prøver meg på mat. men det går rett opp.... i morgen skal vi prøve laks. se om det holder seg nede... å hvis det ikke blir en bedring på ting i slutten av denne uka så må jeg kaste inn håndkle å sykemelde meg å fortelle jobben om at jeg er gravid å at jeg mest sannsynlig blir arbeidsledig.. bah... kontrakten min går ut desember... så ikke sikkert de vil fornye den... men mnako på søvn.. manko på mat.. manko på mannebeinet i nærheten.. så blir hverdagen med to alene litt tung innimellom... - det var dagens klage innlegg det.... sorry! haha

er 8 uker i mårra da :D yay for det - vært på ultralyd. fått sett ett bankende hjerte :) men det er delte meninger om det er fler inni der eller ei... vi går for en , å tenker alt over er en skrekkblandafryd bonus.. heh ;)

Huff, det høres ikke noe særlig ut..! Stakkars deg!! Håper virkelig du snart føler deg bedre, og at det går bedre enn du frykter med jobben og alt! Stor klem til deg!
Så herlig med ul og bankende hjerte! :) :)

Back
Topp