Hei igjen,jenter!

Froya88

Forumet er livet
Long time,no see!

Kom tilbake fra to deilige uker på Gran Canaria i slutten av januar. Helt suuuper ferie,opplevd SÅ masse og Tomine har vært som en drøm! Storkost seg fra morgen til kveld,så blid og fornøyd! [:D]

Vi har vært på papegøyeshow og delfinshow hvor jeg og Tomine har fått møte med delfin [:D] Flere markeder,shoppet litt,opplevd utelivet,og selvfølgelig kost oss masse på stranda inkl bading!! [:D] 

Ikke uten grunn at jeg ikke ville hjem igjen! [;)]

Håper dere har det fint!! [:D]

Tips til dere som skal til varmere strøk: Jeg ble anbefalt av mange å droppe bleier i kofferten og heller kjøpe der nede. Er glad jeg ikke hørte på det da det er skamdyrt der nede for akkurat dette! Så ta med bleier!! [;)]

Ja,du kan tro ho koste seg!! [:D]

Helt herlig med noe varme! Tror det må ha vært rene vitaminsprøyta for Tomine også,for apetitten skjøt rett til værs,og hun har vokst SÅ på de to ukene! [:)]

Å møte delfinene var virkelig en opplevelse for livet! Drømt om det sålenge jeg kan huske,så ENDELIG!! [:D] Lever lenge på den! [:)]

HERLIG profilbilde!!!![:D][:D][:D] Og så bra at dere hadde en flott tur! Angrer meg bittert for at vi ikke reiste...!

Tusen takk!! [:D] Ja,dere skulle absolutt tatt turen! Var dønn heldige med været også! Knallvær hver eneste dag,og uka etter vi dro kom DET uværet... [&:][8D][:D]

Hei hei og velkommen tilbake :)

ååå som det frister me litt sol og varme , når jeg sitter her å hører vinden og vet det er regn og sludd i luften :(

Hørtes hærlig ut!!!
Godt dere har kosa dere [;)]

Velkommen hjem;)) supersødt profilbilde

så bra dere har hatt en super ferie[:D][:D] å for ei nydelig tulle på profilbildet ditt[:D][:D]

Velkommen hjem!! Hørtes helt fantastisk ut! Syns det er så dumt at mannen ikke tør å reise med lille, har kjempelyst jeg og!!

Så kjekt at alt gikk på skinner, og møte med delfiner er jeg skikkelig misunnelig på!! Jeg og vil!!!!!!!!!!! Har du ikke et fint bilde av delfinene som jeg kan få se og drømme med bort i!? [;)]

By the way: glemte jo helt å si at jenta di er nydelig på bildet, og så søt sommerhatt!! Nå gleder jeg med til sommer og søte kjoler! Ekstra stas med jente når man kan kle henne i søte sommerkjoler

Back
Topp