hei igjen jenter <3 siste oppdattering.

Duskregn

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
hvordan går det her inne? ble utskrevet fra sykehuset klokken 6 i kveld.. var på sykehuset fra kl 8 i går morges til halv 9 i går kveld.. fikk de vaginale tabelettene som skulle få engel til å komme ut av seg selv men kom ikke.. fikk påfyll av tabeletter kl 3 i går men kom fremdeles ikke.. så de ringte gynikolog å han påstod at jeg skulle gå med fosteret og blø helt til fredag, noe jeg blånekta på så da ble det bestemt at jeg skulle komme kl 8 i morges åså skulle jeg få ultralyd iløpet av dagen.. kom dit kl 8 i morges å når klokka var halv 3-3 i dag så kom de å kjørte meg opp på operasjons stua å fikk utskrapning.. fikk ikke ultralyd men det er kanskje like greit.. hadde bare vært ekstra sårt å sett engang til.. første jeg sa når jeg vokna opp fra narkosen var: Var fosteret fremdeles inni der? ja det var nokk det svarte de.. å da spurte jeg om det nå var ute.. å da svarte de at ja de hadde fått bort alt.. da knakk jeg sammen å ropte at jeg ville ikke at bebi skulle være borte... nå har jeg litt vondt i ryggen når jeg løfter opp barna mine og går over gulvet og kjenner litt murringer i magen som kommer og går.. er fremdeles sønderknust men så snart jeg slutter å blø så skal vi prøve på nytt igjen :) masse lykke til alle skjønne damer <3 håper alt går som det skal i svangerskapet og fødselen for dere :) kommer innom en og annen gangen for å høre hvordan det går med dere :) klarer ikke helt å forlate dere 100% enda :) klem fra meg :)

Nå gråter jeg :( så trist:((( håper det går bra med deg og at en ny spire snart tar leie i magen din ❤️ masse lykke til videre

Sent from my iPhone using BV Forum

Veldig trist:-( lykke til videre i prøvingen, og krysser fingrene for at neste spire vokser seg stor og sterk.

Utrolig trist å lese :( Men du/dere får ha masse lykke til med prøvingen igjen - håper spiren setter seg fort, og at alt går fint da :) Trist å miste deg fra Juni2014 <3 Klem

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Utroligt trist å lesa :( masse lykke til videre :)

Jeg kjenner meg så igjen fra den gangen jeg mistet. Etter utskrapningen lå jeg og gråt på intensiven og sa at JEG følte at jeg hadde mistet en baby og at jeg slett ikke brydde meg om hva de mente. Sender deg en klem og lover at det kommer lettere dager <3

Sitter her å gråter når jeg leser dette.
Har selv aldri mistet så jeg vet ikke hva du går igjennom. Men jeg føler med deg.
Håper du får støtte fra de rundt deg.
Ja jeg håper du kommer innom å hilser på av å til.
Lykke til men prøving av ny spire når den tid kommer.

Sent from my iPad using BV Forum

Så trist :(
Sender over babystøv og masse lykkeønskninger til neste prøveperiode <3 Tvi-tvi!

Back
Topp