hvordan går det her inne? ble utskrevet fra sykehuset klokken 6 i kveld.. var på sykehuset fra kl 8 i går morges til halv 9 i går kveld.. fikk de vaginale tabelettene som skulle få engel til å komme ut av seg selv men kom ikke.. fikk påfyll av tabeletter kl 3 i går men kom fremdeles ikke.. så de ringte gynikolog å han påstod at jeg skulle gå med fosteret og blø helt til fredag, noe jeg blånekta på så da ble det bestemt at jeg skulle komme kl 8 i morges åså skulle jeg få ultralyd iløpet av dagen.. kom dit kl 8 i morges å når klokka var halv 3-3 i dag så kom de å kjørte meg opp på operasjons stua å fikk utskrapning.. fikk ikke ultralyd men det er kanskje like greit.. hadde bare vært ekstra sårt å sett engang til.. første jeg sa når jeg vokna opp fra narkosen var: Var fosteret fremdeles inni der? ja det var nokk det svarte de.. å da spurte jeg om det nå var ute.. å da svarte de at ja de hadde fått bort alt.. da knakk jeg sammen å ropte at jeg ville ikke at bebi skulle være borte... nå har jeg litt vondt i ryggen når jeg løfter opp barna mine og går over gulvet og kjenner litt murringer i magen som kommer og går.. er fremdeles sønderknust men så snart jeg slutter å blø så skal vi prøve på nytt igjen masse lykke til alle skjønne damer <3 håper alt går som det skal i svangerskapet og fødselen for dere kommer innom en og annen gangen for å høre hvordan det går med dere klarer ikke helt å forlate dere 100% enda klem fra meg