Hei igjen folkens

lillafrue

Glad i forumet
Har ikke vært her inne på lenge, men nå som det nærmer seg 2016 kjenner jeg behovet melder seg igjen. Denne høsten har gått med til bekkenplager, kynnere, lite søvn, 2 unger som må følges opp og en mann som jobber mye.

Jeg elsker å være gravid, men kjenner kroppen er sliten og det blir nok greit å få det overstått;)

Hvordan er det med dere andre?

I morgen endrer jeg status til HØYGRAVID

Blir litt sånn Blir sikkert litt flere ting å dele/spørre om fremover nå. :) Håper det har gått greit for deg til tross for plager og slikt da! :)

16 dager til høygravid. Vært i god form hele tiden, men merker det er mer slitsomt hjemme med to barn med julefri enn på jobb;)

16 dager til høygravid. Vært i god form hele tiden, men merker det er mer slitsomt hjemme med to barn med julefri enn på jobb;)

Hehe, blir helt greit med barnehage igjen;) Spesielt siden jeg sover minimalt på natta og brukte de siste dagene de var i barnehagen før ferien på å sove.. De har mye energi disse små Hvor gamle er dine?

Har gått veldig greit, men kjenner nå at alt begynner å bli litt tyngre. Litt mer vondt, litt mer kortpustet osv. :) Ikke like lett å ha energi til en snart 4 åring etter jobb heller... Gleder meg til februar!

Mer slit med alle fire hjemme, og nå som vi har slaktet ut og satt inn nye griser har det vært ekstra masse på gården og.

Her gikk man over i sonen høygravid på nyttårsaften. Sliter litt med smerter under ribbeina på høyre side, ellers er formen egentlig super fin. Spent på tiden fremover nå. ;) Nå er vi ihvertfall over i 2016 som jeg virkelig håpet på! Så nå kan hun bare komme! :D

Back
Topp