Hei igjen damer!

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Innom igjen etter noen ukers "ferie" etter mislykket forsøk. Håper det står bra til her inne og at dere er ved godt mot. Sommeren har vært annerledes og noe helt annet enn jeg hadde håpet og forventet. Håpet jo på en spire i magen... Det gikk ikke.[:(] Noe som nesten har overskygget alt dette er at pappa har fått en aggresiv krefttype. [:(]Vi vet ikke noe om spredning ennå. Dette er helt ufattelig og rart.

Får bruke litt tid på å oppdatere meg her inne etter hvert, men lurer bare på en ting.
Har fått TR for andre gang etter forsøket og hu har stikki nå. Hun kom tre dager før anntatt. Dette var ikke rart, men jeg har fortsatt mensmurringer. Hadde det etter første mens etter forsøket å, tenkte at det var hormoner igjen i kroppen, men synes det er rart de er der nå. Er egentlig mest på venstre side. Tenker på cyster. Kunne jo oppstå under behandlinga har jeg lest. Hva tror dere? Ullevål og legen min har ferie så litt vanskelig å vite hvem jeg skal spørre.

Ps! Takk til dere i Bergen som bestillte sol da vi var der![:)] Bergen er nydelig! Fikk nesten lyst til å flytte dit... 

Uff, så leit å høre at faren din har fått en aggressiv type kreft. Det er nok vanskelig for dere kan jeg tenke meg [:(]

Ellers virker det som du begynner å få gnisten tilbake etter det mislykkede forsøket. Og det er jo veldig bra. Fikk dere egg på frys?

Kan ikke svare på dette med murringene...

Klem fra meg [:)]

Vi fikk ikke noen egg på frys så det blir en ny runde på oss snart. Var så heldig å fikk tak i noen på Ullevål i går. De sa vi måtte vente tre syklusser før neste forsøk. Har hele tiden trodd det var to jeg... Kip beskjed å få.[:'(] Håpet på å starte snart jeg da..
Men ang murringene.... Da jeg var på toalettet nå kom det slim, lik eggløsningsslim, på papiret. Kan jeg ha eggløsning allerede nå? Bare 7 dager etter mens-start... Kan jo være rester etter mannen min å da....[:D], men hvor lenge kan de være i meg? Over et døgn...
Hvis det er eggløsning får vi hoppe i køya. Er jo noen som har flaks å lykkes tross alle ods. Tviholder på troa jeg selv om den nesten glipper innimellom.[:)]

Uff, leit å høre om faren din. Sender en klem din vei.

Dumt at du må vente en mnd til før oppstart på neste forsøk, men er som ELinR
skriver. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. [:)]

det var trist å høre,om pappaen din[:(] håper det ordner seg.

det er så dumt å ikke ha noen egg på frys, for det kan være så tungt å gå igjennom alle de medisinene. selv har eg to forsøk med 16 og 17 egg ut inn med to og resten i "bosset" og det er surt[:(]

så eg ønsker deg masse lykke til med ett nytt forsøøk og håper av hele mitt hjerte at du klarer det denne gangen.

bergen ja[:D]det er en fin by det[:D]værtfall når vi har været med oss.

kjekt at du har kost deg[:D]

eg e i krsand no, og her kunne eg ha tenkt meg å bodd[:D]

ORIGINAL: ElinR

ORIGINAL: VilSåGjerne

det var trist å høre,om pappaen din[:(] håper det ordner seg.

det er så dumt å ikke ha noen egg på frys, for det kan være så tungt å gå igjennom alle de medisinene. selv har eg to forsøk med 16 og 17 egg ut inn med to og resten i "bosset" og det er surt[:(]

så eg ønsker deg masse lykke til med ett nytt forsøøk og håper av hele mitt hjerte at du klarer det denne gangen.

bergen ja[:D]det er en fin by det[:D]værtfall når vi har været med oss.

kjekt at du har kost deg[:D]

eg e i krsand no, og her kunne eg ha tenkt meg å bodd[:D]

jeg tenkte faktisk på d samme da vi var der i helgen, er så flott der[:D][:D][:D][:D]

ja det er så fint. og i dg har vi vært i dyreparken.

og en av mine store drømmer er oppfylt[:D]

eg har troffet JULIUS[:D]

eg e såååååååååååååå glad[:D]

Trist å lese at din far er syk av kreft, håper at det ordner seg til det beste selv om kreften er agresiv.

Kan tenke meg at det bl 3 sykluser nå pga sommere,da hoper jo køen seg opp, normalt er jo
 sykluser som du sier da. Leit at denne runden ikke endte med en spire, men lykke til med neste forsøk.

Ta det med ro du har ikke el enda, bare el slim, det er normalt det. Jeg har i en nomal syklus elslim alt  fra dag 8-10 første dag, det sitter igjen litt østrogenproduksjon hs deg tenker jeg, men som sagt det er normalt for meg at det starter så tidlig og el er rundt dag 12-14 da. Så helt normalt, det kan hende el blr på dag 11 for deg, men jeg tenker bare du har litt mer østrogen enn normalt, sklik at du har noe al av mi normale syklus nå. Men dersom du har el tester så bruke dem nå, jeg pleier å ha 3 positive tester etter hveanre, med el på siste positive test eller første dag med negativ test.

kjempe trist og høre det med faren din[:(]håper det ordner seg.

Så trist med faren din[:(] Håpar det ordner seg.

Klem på vei fra Vestlandet[:)]

Back
Topp