Hei igjen :D

Vigdis88

Elsker forumet
September 2012
Hallo jente :) Eg ha no endele klara å årna meg internett heime :)
Og eg tenkt eg sku oppdater dåkk litt på ke vi ha gjort i det siste :)

Fie e begynnt i barnehagen :) Og det går suuuper :D Ho e skapt førr barnehagen sei de som jobb der :)
Ho e vøre ei stor jenta no, som e veldi flenk å lek med seg sjøl :)
Ho søv godt i barnehagen, og e faktisk flenkar å spis i barnehagen enn heime, sekkert før det e stor stas å spis i lamme de ainner ongan :)

Og spis bra før tia åg, ska hælst jær alt sjøl :P Så eg ha no kjøpt bestikk tell ho som eg ska prøv når ho kjæm heim tell meg igjen, ho e no tell pappaen sin, og eg får ho på tirsdag :)

Vi stortives i leiligheta :)

Eg ha begynnt på universitetet :) Og det e veldig spennanes, med et bi et hardt år...

Ellers så e det vell lite nytt...trur eg :)

Så utrolig godt at alt går så bra hos dere:D:rolleyes:;) moro at hun trives så godt i barnehagen og at du liker deg på skolen;) masse lykke til med det! Hehe

★Sender fra pipe-gjøken★

Så bra at hun trives i bhg! Ingenting er bedre enn det :)
Tar litt tid å komme inn i studiemodus, men når man er inne i det går det som oftest veldig fint :)

Så godt og høre hu stortrives i bhgen:D Ingenting er bedre enn det:)<3 Så moro du har begynt på universitetet:D Gratulerer så mye og lykke til:)

Takker å bukker :) ja....herreguuuud det e mysje å sett seg inn i. Universitetet i i Bodø, avd campus helgeland. Campus helgeland e heeeelt nytt, så alt e helt nytt førr aill, så det bi litt surring fram å telbake før både åss studenta og forelesera :P men men, sånn e det vell når alt e nytt :P

Ska hiv ut nå bilda seinar a lille barnehage jeinta mi <3

Back
Topp