Hei igjen allesammen :)

cathrine1

Glad i forumet
Heisann.
Det er noen år siden sist jeg har vært her inne.  
Hvordan går det med dere???  Kan tenke meg at det er mange av dere som har fått flere barn siden 2007.
Nå har jeg endelig fått samboeren min på gli, og har begynt å prøve på nr.2.

 
Vi har kun de 2 som siste
Guttungen er skole gutt nå til høsten
jenta så skjer det mye for om dagen, ska på utredning idag,så både gleder og gruer meg
I tilleg så har vi fått bekreftet at ho får fult 07 kullet i barnehagen og skolen utrolig deilig å endelig fått det på plass i det minste

Lykke til med prøvingen
 
lykke til du og:) håper ting ordner seg
 


cathrine1 skrev:
lykke til du og:) håper ting ordner seg


ting ordner seg någelunde
Utredningen ho var på viser ut fra det legen sa at ho har epilepsi, så er bare å ta en dag av gangen å se hvordan veien videre blir, Mest sansynelig blir det til at ho ska starte på medisiner
 
Heisann

Evigheter siden jeg har vært her på 2007 jeg også, men morro å se at det forsatt er noen igjen. Jeg fikk ei lita jente (som ikke er så lita lengre..hehe) i juni 2010. Så har vært en del på juni 2010, men jeg savner 2007-jentene! Håper alt står bra til med dere, og godt nytt år foressten!
 


JanneJenta78 skrev:
Heisann

Evigheter siden jeg har vært her på 2007 jeg også, men morro å se at det forsatt er noen igjen. Jeg fikk ei lita jente (som ikke er så lita lengre..hehe) i juni 2010. Så har vært en del på juni 2010, men jeg savner 2007-jentene! Håper alt står bra til med dere, og godt nytt år foressten!


he igjen til deg og¨gratulerer med ei tulle da.
 
Synd at det blir så lite aktivitet med tiden..var jo så koselig her i svangerskapet og tiden etterpå!

Jeg fikk nr 3 juli 2010 men der har det også blitt helt dødt så nå er jeg kun på generelt jeg da
 
Back
Topp