Hei igjen alle sammen

Sunniva

Betatt av forumet
Da stikker jeg innom her igjen etter en ganske lang pause. Lurer på om det er noen her fra den gamle gjenden enda. Er kanskje har dere blitt gravide alle mann. Det har ikke jeg, skal i gang med prøverør nå. Skal begynne med hormoner rett før jul.Blir en spennede tid. Håper håper at det kan lykkes nå. Men må innrømme at jeg ikke er helt overbevist.

Hei Sunniva,

Jeg er helt ny her og ikke gravid. Ikke prøver heller egentlig..

Skjønner om du kanskje ikke er overbevist, men har lest om så mange som lykkes med hjelp!

En venninne av meg ligger, as we speak, og føder i denne stund! Og hun fikk hjelp, lyktes på andre forsøk! [:)]

Så det blir spennende!

Hei Sunniva!!!

Joda her er noen av oss gamle igjen... Jeg har ikek blitt gravid enda og er i likhet med deg ikke overbevist om dette med assistert befruktning heller... Har gått på hormoner i 5 mnd nå og har sendt søknad på IVF nå... hmmm

Jaja lykke til da!!! Håper du snart har en spire!!!

God Jul!!!

Må bare oppmuntre dere litt!

Har to venninner som lseit lenge, lenge med å bli gravide. De var gjennom hormonkurer og alt det der. DE bestemte seg for å prøve IVF, og begge ble faktisk gravide på første forsøk. Den ene venter en gutt, den andre ei lita jente!

Må bare si til både deg og Pastella..ikke gi opp! Det er fullt mulig at det klaffer på første forsøk tilogmed!

Noen blir jo gravide når de har sendt søknad om IVF, fordi kroppen roer seg etter at den avgjørelsen er tatt!

Krysser fingrene for dere begge!

Klem, M

Hei Sunniva! Så koselig å høre fra deg igjen! Lykke til med prøverør!
Klem fra Pebbles.

hei Sunniva!
så koselig at du kom innom en tur [:D]
Har savnet deg her inne [:D]
Hvordan går det med deg da?
Håper det går bra i det vide og det breie [:D]
Blir en spennende tid fremover da med prøverør og greier [:D]

hei på deg!
Det går sikkert bra [:)] Hold humøret oppe, psyken spiler ofte inn fysisk på kroppen. Jeg er ikke gravid...prøver heller ikke akkurat nå, men lengter etter å prøve...(nedtelling) ca 11 mnd til vi begynner å prøve på nytt. Så du blir nok helt sikkert gravid før meg [;)]

Jeg er glad for å høre at det ikke bare er meg som er så babygal.. Jeg er ikke prøver, jeg bare lusker her inne på siden og gleder meg over dem som blir gravid, og teller ned til vi selv skal prøve igjen. Vi har en liten jente på 10 mnd, og vil vente til litt over 1 års dagen hennes.. Vi har blitt enige om mai,, så det er ca.5 mnd til vi er prøvere.. Gleder meg sinnsykt. Lykke til med bryllupet, Malene, og med prøvingen etterpå!!

Heihei.
Jo det går bra med meg. Er veldig spent da.Gledgruer meg til behandlingen starter omca 1 uke. Spennende. Prøver å ikke ha så store foventninger til at det skal lykkes men kjenner at forventningene er i ferd med å vokse litt. Det er vel ikke så rart. Er bare så redd for at det ikke skal lykkes. Men krysser alt som kan krysses ( TIL OG MED BENA) for at vi skal lykkes. Er mega klare for å bli foreldre nå.[:D]

Det går bra med meg, er veldig glad for at det har satt seg en spire [:)] Klarer liksom ikke helt skjønne det..
Er utrolig sliten om dagen, og litt småkvalm innimellom+ ikke matlyst i det hele tatt...Men tross alt veldig fornøyd og glad [:D]

Det blir spennende å se hvordan det går med deg [:D]
Det er kanskje godt å være her inne når du begynner behandlingen også...-kan vel være litt tøft med hormoner og slikt (har jeg hørt [:)])
Men vi er i hvertfall her for deg [:D]

Syns det er bra dere har fått et forsøk allerede, for det er vel ikke så lenge siden dere søkte prøverør, eller?
Er det privat eller offentlig?

kos og klem [:)]

Det er et år siden vi startet utredningen. Så det har tatt et års tid. Det er offentlig ja. I Trondheim må man ikke søke om prøverør. Har vært på utredning på gyn og når de fant ut at løsningen var prøverør for oss i september. Etter dette måtte vi få svar på kromosontellingen og det tok 2 mnd. Så var det bare å vente på mensen. Da den kom skal det gå 20 dager før man starter med hormonene. Og det er det bare noen dager til. Har vært å kjøpt medisiner for nesten 9000 kr nå. Så jeg kommer i overgangsalderen i jula. Det kan jo bli morsomt!!

Oj så spennende!!!

Dere må ha lykke til!!!!

LYKKE TIL!!!
Dere har vært heldige da [:D]
Overgangsalderen i jula er vel bare gøy, eller?? hehe...

Håper det sitter på første forsøk [:D]

Velkommen tilbake, Sunniva[:)]

Jeg ønsker dere masse lykke til[:)] Dette går helt sikkert bra[:)]

Takk for all støtten.
Skal holde dere oppdatert omhvordan det går. Flott å ha så gode støttespillere som dere[:)]

Back
Topp