Hei, hvordan går det med dere julidamer?

Lilletåa

Elsker forumet
Jeg har vert på juni - forumet siden jeg hadde mensternin 30 juni, men fikk ny termin 2 juli på UL.

Har bare 5 dager igjen til termin, men kommet i skikkelig ventemodus allerede.. Fikk jenta mi 8 dager på overtid, så blir vel gående over med gutten også..

Hvordan er det for dere andre nå? formen bra og alt klart til den lille?

Heia. .. Kjekt i juli også om lille skulle vente til mandag:)

Her skal siste shopping runde bli i morgen. Noen helsetepper, strekklaken, flasker, tutter og lignende. Ellers er alt under kontroll:)

venter en prins 6juli

Hei hei :)
Her er formen fin og tror det meste er på plass nå. Hadde en del fra storebror. Kjøpt inn fluenett og solskjerm til vognen i dag. Eneste vi ikke brukte til storebror.
Hvordan er formen din da?

Jeg jobber fremdeles, så her går dagene med til jobb, sying av babyting og soving. Venter ikke så voldsomt enda, siden jeg har igjen å fikse en del småting (men har ordna det viktigste, så ingen krise om han kommer).

Skjønner godt du er i ventemodus :) Det er jeg også enda jeg har 20 dager igjen til termin. Har ikke jobbet siden 31. mai så er nok derfor ventingen blir lang.

Formen er i og for seg ok. Din da?

----------------------------
Termin 17. juli ❤

Er veldig i ventemodus for tiden,ner spent på hva utfallet blir på mandag om det ikkje blir fødsel i helga :) ... Og formen er så som så, føles som hele Kjellaug er på spreng og har mye vondter der.
Har vell alt i orden til lille trille kommer, trener noen flerne vaskekluter, men trur vi dropper innom sparkjøp på veg hjem fra sygehuset og kjøper det der :)
Hvordan er formen din da?

Formen er bra, og alt er som det skal.. Men har bare lyst å bli ferdig, er så mange ting jeg har lyst til å gjøre igjen, uten magen i veien ;) Gleder meg til å se babyen min, og at E får møte lillebror ;) Vi har snakket såå lenge om han. Nå må han komme ;)

Her venter vi i spenning på om den lille frøkna skal melde sin ankomst snart. Alt er forsåvidt klart, men jeg venter gjerne til over helgen før jeg skal begynne å bli utålmodig. Er 38 uker i dag, så det kan jo enda bli noen uker, vi kan ikke gjøre annet enn å vente og se. Babyen er skikkelig aktiv, så magen ser helt snål ut tidvis. Jeg mistenker henne nesten for å prøve og dytte seg ut alle veier. Formen min er ikke så aller verst, syns jeg har mer overskudd nå enn for en måned siden.

Bra her! Sitter i litt motsatt situasjon som deg - med en 25 dager gammel gutt som jeg har termin neste uke med ;-) Så her ble det en overraskende junigutt i uke 36! Herlig med barseltid ❤ Lykke til med innspurten din!

Back
Topp