Hei hvor det er liv på en fredag

lenemor

Forumet er livet
Det ligger jo flust av svar jeg ikke har fått lest, masse nye tråder, så gøy!!



NOT




I dag har jeg og ungene en dag hjemme alene - G er på jobb, og det er planleggingsdag i barnehagen. August og jeg har vært en tur på butikken mens Johanna var alene hjemme - flinke jenta satt og så tv hele tiden, mens jeg klarte å forestille meg all verdens katastrofer

Nå står det en røre med bananpannekaker og sveller på kjøkkenbenken, snart frokost.

I ettermiddag skal vi til svigers på middag, og der er det fullt hus, så det blir sikkert morsomt. Johanna og jeg bakte rabarbrakake i går som vi skal ha med oss, men først skal vi kose oss med sjokoladekake her hjemme - den må jo spises mens den er fersk, ikke sant? emoticon

Hva gjør dere i dag da?
 
Vi er også hjemme i dag, ungene har også planleggingsdag. De koser seg med Dora mens jeg oppdaterer meg på dataen:) Vi må på butikken snart, skal ha Olive og familien til middag ... ehh.. altså, på middag blir det vel ;) Det blir veldig koselig:)

Ellers regner det her, så vi får se om det blir noe leking ute etterhvert... (først må jeg vel få kledd på ungene, de elsker å springe halvnakne)

Trøtt i dag, selv om jeg har fått sove lenge, satt opp halve natta :P (sånn er det når en sovner når Alannah skal sove dupp)

Ha en flott dag alle:)
 
God fredag jenter :-)
Chr har fri i dag han også, så han koser seg med film på rommet, mens jeg må prøve å få gjort litt jobb ting.Før vi skal finne på noe alle 3.
Er deilig sommer vær her i dag.
I går koste vi oss masse i barnedår til vennina mi, jeg var fadder oxo :-)
Chr drømmer om å bli storebror og ønsker seg veldig en lillesøster,
 
Nå får jeg faktisk til å svare på et innlegg!! ARG!! Er så irriterende!!!

Jeg har barnefri, så jeg sov helt til 1245 hihi.. Var nok litt trøtt. Sovet i 12 timer hahaha..
Driver med eksamensforberedelser og har eksamen torsdag neste uke.

I ettermiddag kommer en god venninne på god mat og skravlings. Kanksje vi ser en film eller noe også!!

Må få vasket leiligheten i løpet av helgen..
 
Vaske er planen her også, oslojente, men det er jammen ikke lett med to unger i hus. Jeg har nettopp støvsugd hele første etasje, og mens jeg er på kjøkkenet og setter bort støvsugeren står August i stua og river en brødbit i småbiter og kaster ut over hele gulvet emoticon

Oi, nye smileys - de var jo fine, fremdeles ingen babyrelaterte å snakke om, men forandring fryder. Nå er vi snart klare for å reise ut til svigers - Johanna har masa i absolutt hele dag om når vi skal dra ut og gi kaka vi har bakt, og August går og tar telefonen min, og når jeg spør hvem han ringer svarer han "bessemor"
 
God fredagskveld..!
Her har det og vert planleggingsdag for ungene, men mor måtte nå på jobb som vanlig, så ungene og far har styrt alene hjemme. Sindre hadde stengt Maren inne på badet, men hun er ikke dum, så fant seg heller noe å gjøre på badet hun. Men det var en stykk misfornøyd pappa som fant henne på badet, i dusjen med klær på og masse (vått) dopapir rundt seg.. Jaja.. Sånt må man tåle om man snur ryggen fra de i et minutt..!! De trenger jo ikke mer enn det..

Ellers er det "torgdager" her som det heter og ungene fikk hver sin gassballong. Knytte de fast rundt håndleddet på ungene og alt gikk fint. Så når vi kom hjem og skulle grille, så fant ejg ut jeg skulle vente litt med å knyte en lekebil fast i de (for at de ikke skal sveve av gårde) siden vi skulle spise først. Så igjen var raske Maren i bildet. Jeg gikk ut i bilen, henta solbrillene mine, kom inn igjen, der ser jeg henne gå ut med Sindre sin gassballong og slipper den..! Jeg roper på L og ber han om å få tak i den, men han når den akkurat ikke.. Haha.. Sindre var jo kjempelei seg.. Så gikk jeg ikk for å sjekke hennes Hello Kitty ballong da, men fant den ikke..

"Maren? Hvor er Kitty ballongen din?"
"Den fydde vekk"

Hun er rask den tøtta der.. Herrefred.. Hahahaha..! Nå er det pepsi max, jordbær med vanilekesam, peanøtter og data.. Kos!
 
Når jeg posta innlegget så leste jeg noe rart, så vil bare presisere at jeg har ikke peanøtter og data på jordbærene mine..! De er utenom.. Altså KUN vaniljekesam på jordbær.. :-P
 
ha ha ha, nå ler jeg meg skakk av data på jordbærene emoticon
 
Back
Topp