Hei, hva synes dere om navnet

Oneinamillion

Oktoberskatt på vei <3
Oktobermirakler 2013
Hva synes dere om navnet Noah? Veldig fint navn synes jeg . Tenker dere at det er "oppbrukt " eller toppliste navn?

Det er et fint navn:)
Ikke et navn jeg ville valgt, men nå er ikke jeg helt for topp liste navn heller:p

Det som er viktigst er at dere finner et navn dere liker, enten det er på topplisten eller ikke;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Syns det er kjempefint!:) føler ikke at det er noe toppliste navn lenger, selv om det kanskje ligger blant toppen..? Så det hadde jeg ikke brydd med om, så lenge ikke mange rundt het det samme:)

Jeg får være ærlig, jeg liker det ikke ;) Men det er egentlig kun fordi det er så mange barn som heter det nå for tiden, ville aldri valgt det. Navnet i seg selv er jo ikke ille, men absolutt ikke min smak.

Jeg har igrunn veldig sansen for det navnet, men føler dessverre at det er litt "oppbrukt". Er veldig mange rundt om her som heter det i alle fall, så jeg kunne aldri valgt det navnet. Men nå leter nå jeg i utgangspunktet etter et norrønt navn til min lille gutt, så det hadde nok ikke vært aktuelt med Noah uansett ;)

Det viktigste er jo at dere finner et navn dere liker og ikke tenke så mye på hva andre mener. Vi fikk store reaksjoner på navnet til datteren vår f.eks, men jeg kunne ikke brydd meg mindre - det er vi som foreldre som bestemmer ;)

Har alltid likt navnet, og det lå på toppen av min "favorittliste" for noen år siden. Men så brukte kusina mi navnet på sønnen sin, og flere og flere rundt oss har brukt det, så da falt det bort fra lista rett og slett. Det er jo blitt veldig populært, men uansett så er det jo et fint navn :)

Back
Topp