Hei hurra hurra hurra...

x1xTrista

Elsker forumet
...vi to har det jammen bra[:D]

Jepp, selv om jeg sliter med en halsbetennelse som gjør det sinnsykt vanskelig å spise, så har jeg det utrolig bra i dag.

Jeg har fått meg ny jobb

Dere som leste og fikk det med dere før påske, så var jeg på to intervjuer på en jobb jeg veldig gjerne ville ha. I dag fikk jeg den endelig [:D][:D][:D] Det vil si foreløpig har jeg kun et muntlig tilbud, men et skriftlig et skulle komme denne uka!
Skal jobbe som lønnsansvarlig!
Og det beste av alt - de kunne vente til 20 august før jeg måtte begynne. Det betyr at jeg får HELE sommern hjemme med Helene, og kan være med på innkjøring i barnehagen.
og lønna - 13000 mer enn jeg har nå [:D][:D] og den går opp med minst 20000 etter 6 mnd!

(Jeg begynner på 320000. Etter 6 mnd skal jeg ha minst 340000, (kanskje så mye som 360)

Jepp - jeg er dritfornøyd [:D]

GRATULERER så mye!!!
Så gøy da - deilig å skulle få mye penger inn på kontoen igjen tenker jeg..[:D]

Takk takk

Gjett om! Etter et år med 80% lønn, skal det bli deilig med litt mer ja. Men så går jo 2500 til barnehagen da!

Men jeg jobber også med å få en sluttavtale i den jobben jeg har permisjon fra, så håpet er dobbel lønning i hvert fall ut året. De har jo "tatt bort" jobben min mens jeg har vært vekk. Dvs flytta den til Oslo. Og det å pendle 2 timer en vei, blir ikke aktuelt. (2 timer er litt overdrevet men)

ORIGINAL: toBarn

GRATULERER så mye!!!
Så gøy da - deilig å skulle få mye penger inn på kontoen igjen tenker jeg..[:D]

Oiii så morro da [:D]
Gratulerer så mye med ny jobb, og den du så gjerne vill ha [:)]

ORIGINAL: Thea´s mamma

Oiii så morro da [:D]
Gratulerer så mye med ny jobb, og den du så gjerne vill ha [:)]

Gratulerer så masse med ny jobb!!
Det er bare så deilig når ting går i boks!! Nyt det!!

Synes det er merkelig hvor mange jobber som "forsvinner" etter "omlegging" på arbeidsplassen.
Har sett selv flere som har kommet tilbake etter permisjon og så er jobben deres borte.
Det er jo faktisk ikke lov da, men hvis de skylder på omstrukturering så slipper de unna tror jeg..
hmmm..   stå på krava!!

åååå...grattis så masse...

Wow! Så bra! Grattis med ny jobb [:D][:D]

ORIGINAL: Ole Brumm

Gratulerer så masse med ny jobb!!
Det er bare så deilig når ting går i boks!! Nyt det!!

Synes det er merkelig hvor mange jobber som "forsvinner" etter "omlegging" på arbeidsplassen.
Har sett selv flere som har kommet tilbake etter permisjon og så er jobben deres borte.
Det er jo faktisk ikke lov da, men hvis de skylder på omstrukturering så slipper de unna tror jeg..
hmmm..   stå på krava!!

Jeg har i kontrakten min at de kan endre innhold og plassering av stillingen, så jeg hadde i grunn ikke noe særlig å komme med. Men: Jeg har fått en avklaring på "gamlejobben" i dag!
De tilbød meg full stilling på lønn i Oslo. Heldigvis har jeg en sta fagforening i ryggen, så ho hjalp meg. Jeg får 3 mnd lønn uten arbeidsplikt etter at permisjonen er ferdig. Det betyr at i 3 mnd har jeg dobbel lønn. [:D] hihi. Det blir leit. NOT

grattis med ny jobb[:D][:D]

ORIGINAL: a.t

grattis med ny jobb[:D][:D]

.

ORIGINAL: FjerneErna

Wow! Så bra! Grattis med ny jobb [:D][:D]

Back
Topp