Hei hopp alle sammen

pikolino

Flørter med forumet
Lenge siden jeg har vært innom, og har jeg vært her har det bare vært en rask tur. Har liksom bare gått og ventetn på og få komme igang igjen. Har lest litt på trådene, men er nok ikke helt oppdatert. Men men. Her er jeg nå igjen [:)]

Men grattis til dere som har blitt gravid i mellomtiden. Så bra [:)].

Og så får vi jo bare krysse fingrene for alle oss som er i gang med både spraying og stikking og ruging.

hei på deg, tenker det var godt å være vekke litt fra bv[:)]

selv så mistet eg i påsken, vi hadde vel teste dager nesten samtidig sist gang...men fikk positive tester en uke,men så ville det ikke mere.
men nå er eg helligvis snart i gang med ett nytt forsøk og eg gleder meg som en unge eg no[:D]

håper alt går bra med deg og at du e klar til forsøket ditt igjen[:D]

Hei og velkommen tilbake![:)]

Hei, og velkommen tilbake. [:)][:D][:)]

Velkommen tilbake, hvordan ligger du ann i løypa nå? Har du begynt på sprayen?

Hei på deg, velkommen tilbake, og takk for gratulasjonen[;)]

Jeg begynte og spraye i dag. Så nå er det alarm på hver åttende time igjen. Snakk om å leve med 8 timer oppdelte dager. Men jeg er litt sullete så hvis jeg ikke har alarm på så glemmer jeg meg. Og samme med å huske hvilken nese sprayen skal inn i. Min lure løsning på det er å flytte på gifteringen. Fram og tilbake... Sullehode [:)]

Men men. Godt og komme igang igjen i hvert fall. Så får vi håpe sommer-varme (hvis der er noe varme i uke 23 da. Regnet øser vel ned tenker jeg) hjelper på at noen har lyst til og flytte inn i magen min.

ORIGINAL: pikolino

Jeg begynte og spraye i dag. Så nå er det alarm på hver åttende time igjen. Snakk om å leve med 8 timer oppdelte dager. Men jeg er litt sullete så hvis jeg ikke har alarm på så glemmer jeg meg. Og samme med å huske hvilken nese sprayen skal inn i. Min lure løsning på det er å flytte på gifteringen. Fram og tilbake... Sullehode [:)]

Men men. Godt og komme igang igjen i hvert fall. Så får vi håpe sommer-varme (hvis der er noe varme i uke 23 da. Regnet øser vel ned tenker jeg) hjelper på at noen har lyst til og flytte inn i magen min.

Det er sikkert en liten tulle som vil flytte inn til deg i "varme trygge omgivelser". Det er jeg overbevist om [:)][:)]
Dette blir spennende. Lykke til [:)]

ORIGINAL: snopeguri

Hei og velkommen tilbake![:)]

Back
Topp