HEI HO, den 15 dagen i desember

Mamma Propell

Glad i forumet
whaaaaat??? Fikk nesten sjokk, bare 9 dager igjen til jul???? Sånn blir det når en begynner tidlig med alt. Har brukt tiden på å hvile på laubæra jeg siden jeg var ferdig med julevask, julepakker og baking. Nå eg julekjeksen spist opp, og huset trenger en skikkelig overhaling. Ikke er alle kortene levert heller[&:] Ja, ja, det blir vel jul i år likevel[:)]

I dag skal jeg på jobb heeeele dagen. Begynner kl ni og stenger sjappa kl seks. Men deilig med onsdager. Er alene hele dagen, så jeg kan nussle og styre med mitt innimellom kundene på butikken. Venter mye varer så litt blir det jo å gjøre. Skal skrive de siste listene til jul, lage idekart til en bok....faktisk[:)] og sikkert ommøblere hele butikken når det kommer varer[:D]

Sambo skal være hjemme med vannkopp Hermann. Vi har sluppet så billig unna. Han har prikker, men har ikke hatt antydning til kløe en eneste gang. Sover og spiser og alt er som normalt. Eldstemann har ikke fått det enda, så enten har han hatt det da han var mindre(hadde en mistanke en gang) eller så får han det i jula.

Når jeg kommer hjem står det pinnekjøttmiddag og venter på meg....nam nam. Og jeg skal prøve å få ryddet og vasket loftsetasjen til jul, sånn at jeg iallfall har gjort noe fornuftig i dag. Skal forresten flytte opp på det nye badet i dag, så skal prøve å få tid til å legge inn bilder. Ellers skulker jeg trening og spinner hjemme på sykkelen i stedefor, før jeg ser film eller noe med sambo.

Håper dere får en herlig dag snupper

God morgen! [:)]

Her sov vi til 8 i dag, det trengtes!! [:D] Ringte legen kl 9, og fikk time kl 10. Da var det bare å få fart på seg, ringte svigermor som kom og henta ungene, siden jeg skal på jobb etter legetimen. Men så ringte legekontoret igjen, legen skal visst i møte, så legetimen ble flytta til 11.20. Så nå vet jeg ikke hva som skjer med jobbinga, jeg rekker meg i allefall ikke dit før timen uten førerkort og bil...
Svigermor har jo ungene, så jeg skal hente dem der etter duppen til Tobias/jobbinga (om det blir). Skal visst spise middag der også, så slipper jeg å lage for mye mat i dag også! [8D] Rekker nok ikke å trene i dag, nedtur [&o]

Ha en fin dag dere! [:)]

God dag..

vi har vært på julefrokost i bhg i dag,men Mikael ville abselutt ikke være igjen i bhg,så jeg måtte ta han med hjem[8|]Det har vært noen episoder der som han ikke greier å  glemme tydeligvis[&:]
I dag blir det bare avslapping,vi er så trøtte om dagen...

Hei tuddelu!

Her er vi sliiiiitne!
Amalie har styra i natt, noe som endte med tur på legevakta.. Våkna først og nektet å sove igjen, la henne i vår seng og hun sovnet. Så våknet hun med et hyl! "Au, au au!" sa hun mens hun lå å vrei seg.. klarte ikke finne ut hva det var og ungen fikk ikke ro så jeg ga henne en stikkpille.
Hun roet seg etterhvert, men fikk da en stygg hoste.. Hostet til hun kastet opp slim[&:]

Jeg har også vært forskjøla de siste dagene, og i går begynte jeg å få vondt i brystet ved innpust.

Så da tok vi liksågjerne en familietur på legevakta å ble ferdig med det!
Jeg har mest sannsynlig et virus (forhøyet crp, men ikke høy nok) og Amalie hadde rød tromhinne i ene øret. Hun fikk ikke pencilin med mindre det ikke ble bedre innen 2 dager.
La henne når vi kom hjem, men søvnen var kortvarig. Hun klarte ikke finne roen, gråte og ropte Au[&o]

Resten av dagen går nok på å prøve å overleve, vente på gubben skal bli ferdig på jobb, middag, tv, kveldsstell og sløving[8D]

Ferdig hos legen, og det blir sendt henvising til kirurgisk om ikke udyret forsvinner av seg selv. Det har krympa litt denne uka, så det er håp. Men jeg blir jo gående med dette i flere uker uansett da... sexy! [:'(]
Dro innom favorittsjappa mi på vei hjem og trøsteshoppa litt. Verdens kuleste nisse og et hjerte ble med hjem, det henger nå på vitrineskapet. I love it! [:D][:D]
Fremdeles ikke hørt noe fra sjefen, skal man da tolke det som at man ikke skal på jobb? *klø seg i hodet*

Destiny: Æsja meg, masse god bedring til dere begge! Håper Amalie blir bedre snart, er jo grusomt å gå sånn i flere dager! [&o]

Back
Topp