Hei hjelp ang eggløsningstester

Maritri86

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Er på min første pp og har kjøpt eggløsningstester fra normal.
Tok én i går og én i dag til samme tidspunkt. De viser begge svakt positiv på resultatet, den i dag litt sterkere enn den i går. Litt for å finne ut når jeg har eggløsning, og at eggene funker
Husker ikke hvordan sånt funker da det er 9år siden jeg fikk minstejenta. betyr det at eggløsning nermer seg?
 
Er på min første pp og har kjøpt eggløsningstester fra normal.
Tok én i går og én i dag til samme tidspunkt. De viser begge svakt positiv på resultatet, den i dag litt sterkere enn den i går. Litt for å finne ut når jeg har eggløsning, og at eggene funker
Husker ikke hvordan sånt funker da det er 9år siden jeg fikk minstejenta. betyr det at eggløsning nermer seg?
EL tester viser som regel alltid to streker. Testen er ikke positiv før begge strekene er like sterke eller teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Noen har en sakte økning og noen får plutselig sterk/positiv test. Etter positiv EL test så kommer eggløsningen mellom 12-48 timer etter.
At man får positiv EL test er ikke garanti for at man har eggløsning, det sier bare at LH øker og at kroppen gjør seg klar for eggløsning. For å være sikker på om man har EL så må man tempe også.
 
Back
Topp