Hei, her kommer jeg:)

*MammantilEmma*

Blir kjent med forumet
Da tør jeg endelig å melde meg inn her etter å ha sett et bankende hjerte på ultralyd idag![:)][:)]
Terminen er 1.februar og vi har ei jente på 1 år fra før.
Gleder meg til å bli bedre kjent med dere![:)]

ååååå så koselig at du fått høre det.. EG OG VIIIIL... eg tror det ikkje helt enda eg. hehehe.... det e så uvirkelig. første min og heeelt merkelig.. min samboer sin andre :) så her blir det liv rai rai, om alt går bra..
det må være fantastisk og høre og se en liten en på UL... hååååper eg og får se dette før uke 18 :(

Velkommen hit! [:D] For en utrolig herlig følelse det må være, gleder meg til det er min tur! [:D]

ORIGINAL: SunShin

Velkommen hit! [:D] For en utrolig herlig følelse det må være, gleder meg til det er min tur! [:D]

Signerer på det sterkeste [:)]

Gratulerer[:D]
Jeg gleder meg til ultralyd! Håper å få høre hjertelyd før den tid da!

Gratulere så mye med spire og velkommen [:D] jeg skal på min første ultralyd på lørdag, så jeg gleder meg utrolig mye [:)]

Ja, det blir med ett mer virkelig når man ser at det er noe der og at det er et lite hjerte som slår![:)][:)][:)]

ORIGINAL: *Sperminator*

Signerer på det sterkeste [:)]
[:)]

Gratulerer så mye [:D] det må være verdens mest fantastiske følelse å få se et bankende hjerte.....håper jeg også får oppleve det snart.
Velkommen hit [:D]

Gratulerer så masse et lite bankende spirehjerte i magen din!
Velkommen hit!

Gratulerer og velkommen![:D]

Gratulerer så masse og velkommen hit!!!

ORIGINAL: Catzy83

Gratulerer så masse et lite bankende spirehjerte i magen din!
Velkommen hit!

Back
Topp