Hei, her er jeg :)

Anna82

Blir kjent med forumet
Etter å ha sneket rundt her inne i tre uker drister jeg meg til å si hei :)

Håper og tror vår lille gutt født i mars 2014 skal bli storebror i slutten av februar 2016!

7+2 i dag, med termin rundtomkring 27.2.

Kun jeg og pappan foreløpig som kjenner til vår lille, store hemmelighet. Og vi har planer om å holde det for oss selv i maaange uker ennå :)

Hei og gratulerer så mye :D og velkommen ;)

Veldig greit å ha denne siden å buse ut med ting når få andre kjente vet om det :)

Gratulerer og velkommen hit! (jeg og heter Anna forresten) :) Alltid koselig å ha en liten hemmelighet sammen :) Her i gården har ferieplaner ført til at vi har måtte dele nyheten med familie og et vennepar, men resten får ikke vite noe før tidligst uke 12!

Etter å ha sneket rundt her inne i tre uker drister jeg meg til å si hei :)

Håper og tror vår lille gutt født i mars 2014 skal bli storebror i slutten av februar 2016!

7+2 i dag, med termin rundtomkring 27.2.

Kun jeg og pappan foreløpig som kjenner til vår lille, store hemmelighet. Og vi har planer om å holde det for oss selv i maaange uker ennå :)

Gratulerer! Har selv en gutt født i januar 2014 (hadde termin i februar), og termin ca.16.02 denne gangen.
Dette blir morro :D

Gratulerer og velkommen hit:) her er det bare mine foreldre som vet det enda:) 7+2 jeg også:)

Back
Topp