Hei...her er jeg :)

Mamarazi

Blir kjent med forumet
Tenker det er på tide å gjøre seg litt til kjenne her inne.
Har i dag vært på tidlig UL og fått sett lillenurket.....en hærlig følelese. )
Er 9uker og 3 dager, så da blir det et løvebarn på oss <3

Litt om meg...er 34 år tobarnsmamma( enn så lenge) til to tennåringer på 17 og 15 år...
(Jadda, startet tidlig)som jeg har fra tidligere forhold.
Er så mange år har gått siden jeg var gravid sist...så denne gangen føles alt nytt og veldig skremmende.
Flere som har det slikt? Gravditeten var ikke akkurat planlagt...glemt 1 pille....å vips!
Så forandrer livet seg for oss alle. Di nærmeste er informert og alle gleder seg sammen med oss.

Sånn...det var litt om meg...Gleder meg til å tilbringe litt tid sammen med dere her inne :)

Gratulerer så mye, skjønner godt at det er mye som er spennende selv om du har to barn fra før. Morro med ultralyd og godt at alt var bra med den lille :)

Blir sikkert spennende og litt annerledes å være gravid igjen etter så mange år :)
gratulerer så masse og velkommen hit :)

Velkommen hit! Kan tenke meg at det er litt skummelt etter så mange år siden sist ja, men det kommer nok til å gå helt fantastisk :)

Gratulerer og velkommen hit :)

Jo eldre man blir, jo mer skeptisk og redd har hvertfall jeg blitt....
Kan ikke huske at jeg hadde en eneste tanke, om at noe skulle kunne gå galt med di to første.
Var selvfølgelig veldig ung da, men....

Gleder meg på en helt annen måte denne gangen...denne gangen har jeg helt andre forutsetninger.
Vet litt hva jeg går til...selv om jeg har glemt myyye ;)

Gratulere og velkommen inn hit :-). Ikke rart alt er skremmende og nytt. Det er så mange år siden du gikk gravid sist så du blir betegnet som en førstegangs igjen. Er det ikke 10 år eller noe den grensa går ;). Masse lykke til videre :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Back
Topp