Hei, her er jeg!

Liz:-)

Betatt av forumet
Spira satt på første forsøk gitt! Selv etter en ukes forsinket mens tenkte jeg "nei denne må det være noe galt med" da jeg så det blå krysset tidligere i dag. Måtte ta en digital test rett etterpå, men man kan jo ikke innbille seg at det står "gravid"?? Tok tusen bilder av testen etterpå som jeg nå blar gjennom, skjønner det nok ikke helt enda! Er i fin form, har bare hatt mensmurringer de siste to ukene(derfor var jeg liksom sikker på at jeg IKKE var gravid, og løp på do konstant for å sjekke).. kvalmen lar heldigvis vente på seg :-D Nå er jeg i alle fall her :-) den kommende far vet ingenting enda, skal overaske han i morgen når han kommer hjem fra helgetur. Noen morsomme forslag?

Så gøy :) Masse gratulerer :)

Gratulerer med positiv test! Kanskje bake en kake der det står på? Eller kjøpe en verdens beste pappa body eller noe? Haha uff jeg er dårlig på det her, jeg sa det nemlig på følgende måte: "Hei! Vettu hva jeg skal gjøre i juni?? FØDE!" Ikke fullt så spennende med andre ord..

Vurderer å ringe han nå, men vil så gjerne se ansiktet hans når jeg forteller det :-) Leste et sted om noen som tegnet en smiley på magen, og ei som la en bolle i ovnen... Hadde vært gøy. Må finne på noe iallefall:-) Dette er bare helt sjuuuukt! Har ikke gått opp for meg i det hele tatt enda, blir nok ikke mye søvn i natt:-)

Oi, så gøy at du har tenkt å gjøre noe ut av det da  Her slengte jeg bare testen på bordet og begge satte seg tilbake og så på hverandre. Du kan si det var en positiv overraskelse at jeg var gravid   Gratulerer så masse, og velkommen inn til oss :)

Gratulerer og velkommen til oss =D

Gratulerer så mye Gleder meg til å lese hvordan du forteller den gode nyheten til mannen!

Hei og gratulerer med spiren:-) Velkommen til Juni.
Jeg kjøpte en gave til han og den innholdt baby klær:-) Tan tok den med en gang!!

Liz:-) skrev:
Vurderer å ringe han nå, men vil så gjerne se ansiktet hans når jeg forteller det :-) Leste et sted om noen som tegnet en smiley på magen, og ei som la en bolle i ovnen... Hadde vært gøy. Må finne på noe iallefall:-) Dette er bare helt sjuuuukt! Har ikke gått opp for meg i det hele tatt enda, blir nok ikke mye søvn i natt:-)

Haha, den bolla i ovnen var bra!

Gratulere så mye :D

Kan nok ikke komme med morsome forslag her når det jeg gjorde var å ta testen, få STORE øyne løpe inn til der min mann sov og ber han se på testen, hvor jeg da får svar er 2 streker positive eller negative... emoticon
(det var farmasøyten sin det kan du tenke deg, selger disse testene daglig og oversetter ifra engelsk til arabisk samme test nesten like ofte)

ååå, men du må nesten fortelle oss hvordan du gjorde det :D

Da er det gjort! Jeg lagde et fint kort, med litt info om hvordan babyen ser ut nå og slikt, og pakket pent inn sammen med testene. Ble ikke mer kreativt enn det:-) Han fikk sjokk, mildt sagt. Hadde aldri i verden trodd det skulle gå på første forsøk! Nå sitter vi begge to og ler og rister på hodet... Dette blir spennende!!!!! Dere virker som en hyggelig gjeng:-)

For en fantastisk overraskelse mannen din fikk :)
Velkommen hit

Så moro! Gratulerer :)

Her satt det også på første forsøk og vi opplevde litt av det samme, satt bare der og ristet på hodet.

Jeg kjøpe et par babysokker med "I love dad" skrevet på og pakket de inn sammen med testen. Gubben derimot trodde det var noe til hunden... jaha ja... helt til han så testen - da satt han der med haken i kjøkkenbordet med spørrende øyne... tihi :)

Gratulerer med spiren i magen, blir spennende å dele tiden fremover=)

Haha, nå går jeg rundt her og vil rope det ut til hele verden. Det sies man skal vente, men det er jo helt umulig!!! jeg bobler over av følelser :-p får se om jeg holder en uke:-/

Back
Topp