T tullemus Andre møte med forumet 25 Jan 2010 #1 jeg skal feire min datter 7 års dag og hun vil ha pyjamas party... trenger ideer tilat dette blir en minne rik dag for henne :)
jeg skal feire min datter 7 års dag og hun vil ha pyjamas party... trenger ideer tilat dette blir en minne rik dag for henne :)
LilleBall Forumet er livet 25 Jan 2010 #2 uff.. har elendig fanati, men kanskje kjøpe sånne små sminkesett og la de sminke hverandre, ha underholdning med dans og sang? Putekrig? [:D] blir nok ein kjempekjek dag for henne!! [:)]
uff.. har elendig fanati, men kanskje kjøpe sånne små sminkesett og la de sminke hverandre, ha underholdning med dans og sang? Putekrig? [:D] blir nok ein kjempekjek dag for henne!! [:)]
Starlight Girl Glad i forumet 25 Jan 2010 #4 Kanskje hatt en talent konkurranse? Innenfor sang? Kle seg ut og synge [:D][:D] Det hadde jeg syns vært kjempe gøy om jeg var 7år [:)]
Kanskje hatt en talent konkurranse? Innenfor sang? Kle seg ut og synge [:D][:D] Det hadde jeg syns vært kjempe gøy om jeg var 7år [:)]