Hei hei

Tutte

Glad i forumet
sniker meg inn her jeg [:)] håper ting begynner å nerme seg for oss nå.ferdig med allt som har med prøver å sånn.ringte til st.olav i dag å de har mottat søknaden [:)] noen som vet hvor lang tid det tar å få den behandlet ?. leste at det var 2mnd venting etter behandling av søknaden.begynner å bli en liten anelse rastløs [:)]

velkommen inn hit! [:)]
jeg synes jo du er kjempeheldig hvis du bare får 2 mnd ventetid da! på klinikken her har de 6-7 mnd venting etter søknaden er mottatt.

klok av skade vil jeg bare si; ring hvis du ikke mottar bekreftelse i posten om at du er henvist [8D]
min gynekolog glemte å sende søknaden og jeg fant det ikke ut før det var gått 4 mnd [8D]
det har ordnet seg fint da takket være klinikken [:)]

Ja tror det tar ca 2 mnd etter at søknaden er godkjent før dere er i gang på St. Olavs[:)][:)] Men noen ganger vil de ha mer utredning[:)] Masse lykke til[:)][:)][:)] Vi fikk full klaff på første forsøk, håper dere er like heldige[:)]

ORIGINAL: Tutte

sniker meg inn her jeg [:)] håper ting begynner å nerme seg for oss nå.ferdig med allt som har med prøver å sånn.ringte til st.olav i dag å de har mottat søknaden [:)] noen som vet hvor lang tid det tar å få den behandlet ?. leste at det var 2mnd venting etter behandling av søknaden.begynner å bli en liten anelse rastløs [:)]

Heisann[:)]
St.Olav mottok vår søknad for ca to uker siden, og et par dager senere fikk jeg bekreftelse på at den var mottatt, og at det kom til å ta 1-2 mnd å behandle søknaden da det var mange leger som var syke for tiden. Håper disse månedene går fort og at vi begge kommer igang tidlig på nyåret[:D]

fikk bekreftelsen i dag fra st.olav [:D][:D].står at søknaden vil bli vurdert av spesialist ved fertilitetsseksjonen men at det desverre er noe ventetid.men vi vil høre nermere fra de innen to mnd. [:D][:D].håper det ikke blir så mye mere prøver. har tatt mange blod prøver flere ganger.å laraskopi(sikkert skrevet feil)å den andre hvor de gikk inn med kontrastveske for å se om allt var åpent.er veldig veldig spennt [:D]

Back
Topp