Hei hei

June_1

Betatt av forumet
Hei jenter [:)]
Stikker innom jeg bare og sniker[;)]  Og jeg har ett spm. min mage har ikke minket kan man si, og mensen har ikke kommet. om jeg skulle være gravid så er jeg ca 11 uker på vei nå. Tingen er det at blodprøver og urin prøver viser ingen tegn til hcg. men jeg har liskom alle andre symptomer. Jeg tenker knapt på det, men det er litt vanskelig når man skvetter til for det er noen eller noe som dulter til meg innen i fra og ut liskom.
Noen som har noe erfaringer?

Rettelse, om jeg skulle være gravid, så er det i 12 uke + 1. kan godt tenke meg at det er mangen av dere som tenker som så at det er inbilt svagerskap el. hadde det bare vert så vel. det er noe som vokser i min mage, og er det ikke ett barn så er det noe værre..  så veldig fint om det er noen som har noe å dele.

Jeg har ingen erfaringer å dele, men hvis du er så sikker på at det er noe der inne, kan du ikke få ul da? Evnt betale en selv, må være forferdelig å lure sånn!! Må jo være bedre å vite, både om du er gravid og kan glede deg eller om det er noe annet som du kanskje bør vite om...

Hmmm.... Den eneste erfaringa jeg har er at
jeg hadde en tante som hadde en cyste, kroppen taklet det som en graviditet.
Hun fikk graviditetsmage, og hadde ikke mensen...

det høres jo rart ut siden du ikke har hcg. så vil tro at du ikke er gravid jeg da.. men jeg har ikke noen erfaring.

Back
Topp