hei hei :)

**Anim**

Glad i forumet
hei hei :) er helt ny her inne, er i uke 25 nå, om noen få dager i uke 26 :)
Tenkte jeg skulle gi litt lyd fra meg og fortelle litt om meg :)

Er ei jente på 21 år som bor i Kristiansund sammen med min herlige samboer og vår hund på 1,5 år [:D]

Er ikke så flink til å skrive om meg selv, men er det noe du lurer på om meg så for all del bare spør [:)]
Biter ikke :) hehe

Hei, og velkommen [:D]  Når har du termin?[:)]

har termin 8 januar [:)] 

Hei hei og velkommen inn her [:D]. Gratulerer med jentebaby!
Men... bare stusser litt, for virker som om det er så mange måter å regne uker på... jeg har termin 31.12 og er 26 uker i morgen... Litt på siden dette da, men får liksom aldri helt grep på denne regningen [:)].

Heisann.. :) Jeg er også ganske ny her!
Meldte meg inn for noen dager siden. Jeg er 21 år fra osterøy, et sted utenfor bergen og har termin den 7 januar. :) Ditt første barn eller? =)

Velkommen til oss[:)]

Velkommen hit :) 

ORIGINAL: vi gleder oss!!

hei hei :) er helt ny her inne, er i uke 25 nå, om noen få dager i uke 26 :)
Tenkte jeg skulle gi litt lyd fra meg og fortelle litt om meg :)

Er ei jente på 21 år som bor i Kristiansund sammen med min herlige samboer og vår hund på 1,5 år [:D]

Er ikke så flink til å skrive om meg selv, men er det noe du lurer på om meg så for all del bare spør [:)]
Biter ikke :) hehe

De andre som har samme termin dato som deg her inne er 24 uke, hvordan kan du være snart 26 når jeg ikke er det enda engang?[8D] Å jeg har termin 3 januar.[8D]

tja godt spm. ikke vet jeg. er ihvertfall skrevet på helsekortet mitt at jeg er i uke 25 siden siste kontroll. Og ble satt 8 januar av jm på ultralyden. kanskje du er lengre på vei enn hva de tror [;)]

ORIGINAL: Ephexita

ahh, du er nok 24+ ettelelr annet, dvs at du e i 25. svangerskapsuke.
Er noen jordmødre som teller sånn.
Da stemmer det at du regner at du snart er i uke 26.....
men det er ikke UKE 26, du er snart i 26. svangerskapsuke.

Selv er jeg 25+5 og i 26. svangerskapsuke.
Blir 26+0 på torsdag, da går jeg over i 27 svangerskapsuke.

*tyror jeg fant løsninga* hehe

hehe da er jeg ikke helt på jordet da ihvertfall. [:D] Kjenner at jeg blir små gal av disse dagene egentlig. har en jm og en lege som regner litt forskjellig selv om de kommer frem til samme dag... hehe

Hei hei : )
Velkommen hit.
Hvor i Kr.sund du bor da?? Vi bor på Kvalvåg[;)]

velkommen skal du være [;)]

ORIGINAL: Mamsen til 2..

Velkommen til oss[:)]

[:D]

ORIGINAL: siljess

Hei hei : )
Velkommen hit.
Hvor i Kr.sund du bor da?? Vi bor på Kvalvåg[;)]

Hei :)
Vi bor midt i by`n på kirkelandet, eller rett ovenfor kirka her [:)] hvis du skjønner? [8|]

Hei hei!
Jeg er også helt nye her inne! [:D] Bor også i Kristiansund (Kirklandet) og har termin 4 januar!

Hei hei og velkommen:)
Jeg bor i Valsøyfjord forresten. Ser ut som det er noen/endel nordmøringer her:)

Hei!  Og velkommen [:D] 

Back
Topp