hei hei!

dite

Forumet er livet
VIP
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Jeg er ei jente på 28 år som har fire barn fra før av... flere her som er fleregangs fødende? Har forresten temin 28 april[:D]

Oi, må si du står på!!! Femte barn og 28 år! Jeg venter den tredje nå, men mener bestemt at det er den siste. De andre to er 3 og 4 år nå. Jeg var nesten 28 da jeg fikk førstemann, så ... Har termin 7.januar.

Hei Dite!
Jeg har en gutt på 14, så det er jo nesten som å begynne på nytt igjen! [;)]
Jeg må nesten slenge meg på kommentaren til Sara73, er ikke dårlig med så mange barn på så kort tid! Hvordan orker du, får tid & råd til alle ikke minst?!
Har selv vokst opp i en stor søskenflokk, 5 når vi var små, og 9 telte hele søskenflokken inntil for 3 år siden, da jeg mistet min ene lillesøster på en tragisk måte! [&o]
Vi var dessverre et godt eksempel på at vi var litt for mange! [&:] Håper du har et godt nettverk rundt deg, og en god mann som stiller opp! [;)]

Klem AJ

Jeg har fire søsken, og føler at jeg har verdens beste familie.. er nå blitt komplett med verdens beste mann og en fantastisk svigerfamilie som regner meg som en av dem[:D]

Lykke til med 5barnet dite!
Dette går så bra, så[:D]

Jeg bruker all min tid og alle mine krefter på barna mine,og faktisk så går det kjempe bra! De er heldigvis snille og stort sett venner,så det er en sann glede med så mange barn! Jeg vet jo at ting sikkert vil forandre seg etter hvert som de blir større,men heldigvis så skjer ikke forandringer over natten og det gjør at man til en hver tid klarer å håndtere hverdagen på best mulig måte[:D] Men som det sies: ingen barn er så søte att mamma ikke syns det er godt når de er i seng for kvelden[;)]

Hei!

Måtte bare si til deg at jeg synes du er utrolig flink som har tro til å få så mange barn. Ikke mange som orker å bruke tid og krefter til å oppdra så mange, så jeg må bare si at jeg beundrer deg en hel haug. Vi kan dessverre ikke selv få barn på naturmetoden, men vi holder på med vår første adopsjon og håper vi får råd og tid til å adoptere maange;)

Åh, så heldig og flink du er! Jeg har ei søster som har fire gutter, og er skikkelig misunnelig. Men hun er jo 11 år eldre enn meg, så jeg har jo tid til å ta innpå! Mannen min vil jo ha et fotballag, men jeg tror vi får ta ett barn om gangen og se hvor det bærer! Til nå har vi ei datter!

Gratulerer iallefall!

Lisemor81

Back
Topp