hei hei...

mirakelimage

Glad i forumet
jeg sniker litt her inne jeg.... fikk sjokkmelding hos gyn i dag at jeg er gravid [:)][:D] og hun trodde jeg har termin 5 januar... ca.. men jeg vil gjerne vente til jeg er over 9 uker før jeg flytter helt inn.. da jeg mistet i februar...
 
Velkommen skal du uansett være, om du vil vente eller ikke. (skjønner at du vil vente..)

Og selvsagt, GRATULERER!!
 
takk takk.. [;)]
 
ORIGINAL: Henriette1986

nommin så kos da!!! gratulerer!!!!! Jeg syns da at du bør flytte inn her jeg da.. jeg mistet også i februar vennen... jeg syns ikke at du skal vente med å glede deg over nurket ditt .. denne gangen sitter det vettu!! det vet jeg! du akn da ikke miste to ganger på en gang snuppa!!! veldig glad vis du komemr inn her!!!! gratulerer så kjempe masse snupps!!!

 
ååå tusen takk snuppa... jeg har vært så mye deppa i det siste så jeg trenger vel noen timer på å forstå det,.. gynekologogen gråt jo sammens med meg i dag og vi var veldig redd for at det var noe som hang igjen fra forrige gang men det var virkelig ikke det.... jeg er kjempe glad.. bare litt sjokkert..
 
såå koselig innlegg,,, jeg har jo ikke fått mens enda men har hatt eggløsning så vi traff visst på 1. forsøk....samboern er jo et eneste stort glis og er heelt i 100.. det smitter litt det da vil jeg si at han tar det så gledelig...
 
sender deg msn min på pm jeg så kan du legge meg til om du vil.. [:)]
 
Back
Topp