hei, hei

150V.R

Flørter med forumet
Endelig har jeg også funnet veien til mars forumet. Jeg sitter her hjemme nå og venter.Skal dra til Kreta i morgen tidlig. I dag ble krisen max da jeg skulle pakke. INGEN bikini overdeler passet!!! Det var ikke bare lett å løpe rundt i full panikk i butikken i dag og finne stor nok overdel. Det er noe som har tatt form på kroppen min. Økt en cup str... men magen glimrer med sitt fravær,enn så lenge,eller jeg ser den da. Men for andre så ser det nok ut som om jeg har spist litt mer enn vanlig den siste tiden.
Men jeg vet at det er en liten tass inni der som tar form, og da får magen bare se ut som den vil nå[:D]

gratulerer og velkommen hit!!! [:D]  og ikke minst.. god tur til kreta!!!!!![:D][:D]

velkommen skal du være. kjekt med flere medlemmer i mars forumet :D
vi prøver å være aktive her inne slik at det blir gøy for alle. håper du også vil bidra etter ferien din
*misunner* deg reisen. god tur :D

Hei og velkommen til marsforumet [:D] Gratulerer så mye med spiren og god tur til Kreta!! Er ikke litt misunnelig engang....[8D]

Velkommen til deg! Du koser deg vel glugg i hjel på Kreta nå! *misunnelig* [:D]

Gratulerer med spiren og velkommen hit til oss! [:)]

Kjenner igjen problemet med BH-størrelse ja... [:D] Gikk fra B/C til DD forrige svangerskap. Nå merker jeg ikke så mye siden jeg ammer lillemann litt enda... Men tror jeg må slutte med det snart, ikke mye melk igjen nei... [>:]

Ha en fin ferie da! Misunnelig jeg og ja... [;)]

Back
Topp