Hei hei...

~~Mirakelbarn~~

Blir kjent med forumet
Jeg er ny her..

Skal igang med fryseforsøk...  har en liten fra før som vi fikk med hjelp av ivf... 

gleder meg til å bli kjent med dere[:D]

skal egentlig begynne på pillere for å få mensen på søndag ,men  kan se ut som om mensen er på vei , og da må jeg vente...  så utrolig typisk at noe må skjære seg[:(]  håper det bare er litt spotting, og at det ikke utvikler seg frem til søndag, for da begynner jeg på pillene...  jeg som aldri har mensen[:'(][:@]

Hei og velkommen.
Gleder meg til å bli kjent med deg også. [:)]

Skal igang med fryseforsøk selv snart.
Blir mange som skal ta fryseforsøk nå. Spennende.

er så deilig å kunne ha kontakt med personer som vet hva som skjer inni en....  evig takknemmelig for forum som dette... 

ORIGINAL: ~~Mirakelbarn~~

er så deilig å kunne ha kontakt med personer som vet hva som skjer inni en....  evig takknemmelig for forum som dette... 

Sign denne. [:)]

Heisann[:D]
Velkommen hit. Jeg skal også i gang med fryseforsøk nå, venter bare på mensen så jeg får begynt med pillene. Blir spennende og følge med alle framover denne høsten, bare og krysse fingre og tær for at flaxen er på vår side nå [:D]

usikker, teller ikke sånne dager jeg, skjønner ikke sånt[&:]
menjeg skal ha mensen ca midt i mnd, mellom 9-15 et sted, den er hvertfall alltid presis

Hei og velkommen inn hit til oss, så kslig da at det er en som holder på med søskenforsøk nå, greit det er bare fryseeggene dine du bruker nå, håper dette funker slik at du slipper flere lange hrmonstimulereinger med uttak og hele pakken.

Krysser fingrene for de når du starter opp. Spennendes å følge deg på vegen.

Hvor gammel er det første IVF barnet ?
Du kan kanskje fortelle oss andre her hvor fort man kan starte opp igjen for barn nr. 2?

engelen vår er 9 mnd...   og vi er veldig klar for neste...

vi fikk beskjed når vi ringte inn for 5-6 uker siden at det egentlig passet perfekt.. hehe

velkommen hit=)
håper dere lykkes fort [:)]

hei hei og velkommen inn her[:D]

ORIGINAL: twinanne

Hei og velkommen inn hit til oss, så kslig da at det er en som holder på med søskenforsøk nå, greit det er bare fryseeggene dine du bruker nå, håper dette funker slik at du slipper flere lange hrmonstimulereinger med uttak og hele pakken.

Krysser fingrene for de når du starter opp. Spennendes å følge deg på vegen.

Hvor gammel er det første IVF barnet ?
Du kan kanskje fortelle oss andre her hvor fort man kan starte opp igjen for barn nr. 2?

Det der har eg tenkt på og...snuppa er berre 8veker gammel enno, men tenker ein del på kva tid me skal på'n igjen med "frossen-babyene" våre [8|] Føler eit etisk ansvar for å få "brukt" alle (4) eggene [&:] Nesten så eg blir litt stressa [&:]

Blir spennende å følge nokon som skal ha søskenforsøk, siden me skal til med det før eller seinare sjølv [:)] Håper ikkje det er mensen som er på vei, og lykke til mirakelbarn!

Back
Topp