Stikker en liten fot forsiktig inn her til dere! Jeg er 11+0 i dag med lillebrøster og har akkurat vært på kontroll hos jordmor og fått høre hjertelyden Har ul til mandag og regner med å føle meg enda tryggere da, og flytter nok inn her med dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer så mye!
Velkommen og gratulerer så mye
Tusen takk Håper vi alle får gleden av å være her hele veien til november jeg også!Så kjekt! Gratulerer Håpar me alle saman får gleden av å vera her heilt til november!
Gratulerer og velkommen
Velkommen og gratulerer
Hei velkommen og gratulerer
Gratulerer så mye!!
Hvor langt er du på vei ? Var jordmor som lyttet hos meg, fant den med en gangSå koselig! Gratulerer! Håper også å få høre hjertelyd til uka, men frykter litt at legen ikke vil lytte så tidlig.
Hvor langt er du på vei ? Var jordmor som lyttet hos meg, fant den med en gang
Jeg også har hørt det, og ble overrasket når hun sa hun ville lytte. Men tror hun er ganske trygg på det hun gjør, at det er derfor hun gjør det Hvilken dag har du legetime? Håper du får lytteSå bra at hun fant den lett! Er 11+5, men har hørt at de ofte ikke vil lytte så tidlig for ikke å skape bekymring hvis de ikke finner noe. Håper veldig på at legen vil prøve.
Jeg også har hørt det, og ble overrasket når hun sa hun ville lytte. Men tror hun er ganske trygg på det hun gjør, at det er derfor hun gjør det Hvilken dag har du legetime? Håper du får lytte
Da tar hun nok en sjans denne gangen også! Tror man egentlig fint skal klare å finne hjertelyd nå Lykke til daHar legetime imorgen. Legen er ganske ung så sikkert ikke kjempeerfaren, men når jeg tenker meg om, tror jeg hun lyttet på meg forholdsvis tidlig forrige svangerskap, så da er det kanskje mulig imorgen, hvis jeg er heldig.
Da tar hun nok en sjans denne gangen også! Tror man egentlig fint skal klare å finne hjertelyd nå Lykke til da