hei,hei..

anneha

Glad i forumet
No har eg vore litt fråværade ei stund. Eg har lest ut den nye Harry Potter-boka og elles prioritert mine to kjære.
Igår flytta eg inn på hybelen min. det var jo litt greit å sjå korleis eg skal bu, men på ein annan måte vart det så utruleg stusseli å tenke på at der skal eg tilbringe vekene..åleine. Eg er glad det enda er ei veke til eg byrjar på skulen.

Og imåra skal Nicolai til tannlegen. de som allereie har vore til tannlegen for første sjekk, korleis var det?

Hei på deg[:)]

Koselig å se deg igjen. Skjønner godt at tanken på hybeltilværelse må være litt stusslig nå. Du får bare fordype deg i skolearbeidet så godt du kan, holde deg opptatt - så går nok ukene fort. Og så må du virkelig nyyyyyte siste ferieuka nå da[:)]

Vi har ikke vært hos tannlegen... Kan tenke meg til at det blir et problematisk lite eventyr med min lille apekatt, når den tid kommer[&:] 

ja, det er det eg og er redd for.. Eg veit jo veldig godt korleis han kan vere når vi skal pusse tennene hans..[&:]

tannlegen? skal de dit før de er tre år da? mine to eldste ble ikke innkaldt før da...??

sikkert forskjellig praksis frå kommune til kommune.. eg hørte om ein unge her som var innkalt før ho var eit halvt år.. det var litt vel tidleg[;)]

men eg òg syns det er litt tidleg. kanskje det er i forbindelse med at altfor mange barn får mykje sukker i ganske tidleg..

det blir no spennande å sjå kva som skjer iallfall[:)]

Vi må få høre hvordan det gikk!![:)]

hei koselig at du er tilbake[:)] Sikkert litt stusselig å flytte fra dine kjære men, skolen har mye ferier og helge fri vær helg, så dette kommer nok til å gå bra skal du se[:D][:D] Her blir de innkalt til tannpleier først, før de kommer til tannlege, og det blir ikke så veldig moro for Isak er livredd alt med hvite frakker[:)][:)]

Back
Topp