Hei hei

Hei :) og velkommen :)
Ikke vært enda, men snart :) i morgen kan jeg si en uke igjen :)

Velkommen!

Jeg har vært på TUL og fått vite at vi venter jente, men stoler ikke helt på det før vi har vært på OUL. :)

Velkommen [emoji5] vi skal på OUL i midten av august, og på TUL 13+3 sa jordmor at det så ut som om jeg venter en gutt [emoji5] men venter med innkjøp av farger før OUL [emoji2]

Hei! :)

Akkurat samme med meg, vi hadde termin 12 desember, hadde bommet med mange uker og ny termin er 16 januar XD Hadde visst glemt en menstruasjon i mellom.
Ikke fått vite kjønn siden vi bare er 15 uker på vei og ikke 18 når vi var på ultralyd :D Ny den 15 august, gleder oss veldig.

Er 13+2 i dag så må vente en stund på oul, har bare vært en gang hos jordmor og ikke til legen pga ferieavvikling så ikke fått noe dato ennå heller [emoji16] men håper på nå i august [emoji16]

Velkommen hit! Nedtelling til OUL her, i morgen er det en uke til :)

Velkommen hit! Vi skal på tul om 9 dager, så da får vi forhåpentligvis vite kjønn [emoji4] Hvis ikke så håper jeg OUL i august vil vise det [emoji4]

Er sent i Jan så ikke vært på første oppfølging enda, den blir i morgen... ble noe senere pga legen var på ferie og formen har vært god så ikke trengt sm...

Back
Topp