Hei hei

Gabgab

Andre møte med forumet
Helt ny her jeg! Fikk denne i går, dagen før forventet. Er ikke så flink med dette når det kommer til tester, men min søster sa den var posetiv! Selv om den er super svak! Men blir nok en ny test til uken igjen!

:)
 

Vedlegg

  • received_1341336419327240.jpeg
    received_1341336419327240.jpeg
    161,2 KB · Visninger: 111
Gratulerer❣️
 
Gratulerer så mye :)
 
Gratulerer :)
 
Lurer på noen ting! Klarer ikke helt og få noen ting til og gå helt opp her! Fant ut 3 dager etter forventet mens at jeg var 2-3 uker alt! Syntes det var litt vell mye. Min siste mens var ikke som den pleide noe jeg kom på i ettertid, kan det da ha skjedd tidligere enn jeg trodde? Skal heldigvis til legen mandag 11.12 for da nok vite litt mer, men det spiser seg litt vell mye oppi topplokket! Hehe
 
Lurer på noen ting! Klarer ikke helt og få noen ting til og gå helt opp her! Fant ut 3 dager etter forventet mens at jeg var 2-3 uker alt! Syntes det var litt vell mye. Min siste mens var ikke som den pleide noe jeg kom på i ettertid, kan det da ha skjedd tidligere enn jeg trodde? Skal heldigvis til legen mandag 11.12 for da nok vite litt mer, men det spiser seg litt vell mye oppi topplokket! Hehe

Jeg fikk 2-3 14 dpo. Dvs 1 dag før forventet mens hos meg :)
 
Lurer på noen ting! Klarer ikke helt og få noen ting til og gå helt opp her! Fant ut 3 dager etter forventet mens at jeg var 2-3 uker alt! Syntes det var litt vell mye. Min siste mens var ikke som den pleide noe jeg kom på i ettertid, kan det da ha skjedd tidligere enn jeg trodde? Skal heldigvis til legen mandag 11.12 for da nok vite litt mer, men det spiser seg litt vell mye oppi topplokket! Hehe

Fekk 2-3 samme dag som deg, 4+3. Basera seg på hCG-verdi, det er veldig individuelt kor mykje ein produsera.
 
Back
Topp