Hører visst til her jeg
tidligere aktiv bv bruker som er gravid igjen
ikke helt planlagt. Så sjokket er fortsatt ikke lagt seg[emoji12]
Håper jeg kan få være her med dere
Håper jeg kan få være her med dere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen skal du være [emoji4]Hører visst til her jegtidligere aktiv bv bruker som er gravid igjen
Håper jeg kan få være her med dere![]()
Velkommen. Ikke planlagt her heller men.man blir fort glad for en slik overraskelse
Vet du hvor langt du er på vei? Ser du er i januargruppen også - termin rundt nyttår kanskje?Hører visst til her jegtidligere aktiv bv bruker som er gravid igjen
Håper jeg kan få være her med dere![]()
Har foreløpig fått 2 terminer. Har jo ingen mens å gå etter. Så vet ikke hva som stemmerVet du hvor langt du er på vei? Ser du er i januargruppen også - termin rundt nyttår kanskje?![]()

Oioi! Spennende! Selv har jeg termin 29.12, og gikk overtid sist, så ja..Har foreløpig fått 2 terminer. Har jo ingen mens å gå etter. Så vet ikke hva som stemmer
Men har fått en termin 24 desember (iiiiik) og en 28 desember.
Har gått overtid de 2 andre gangene så ser for meg at det blir overtid denne gangen også. Blir i vert fall ikke utført noe kjerringråd på slutten av desember![]()
Spennende termin på deg også daOioi! Spennende! Selv har jeg termin 29.12, og gikk overtid sist, så ja..![]()
Skal bare se på at vi gjør detSpennende termin på deg også daKanskje det blir nyttårsbarnet.
Ser det at du også er fra byen mellom de 7 fjell. Kanskje vi havner på føden sammen![]()