Hei hei:)

Hører visst til her jeg:) tidligere aktiv bv bruker som er gravid igjen:) ikke helt planlagt. Så sjokket er fortsatt ikke lagt seg[emoji12]

Håper jeg kan få være her med dere:)
Velkommen skal du være [emoji4]

Velkommen. Ikke planlagt her heller men.man blir fort glad for en slik overraskelse

Velkommen. Ikke planlagt her heller men.man blir fort glad for en slik overraskelse

Du har nok helt rett. Har visst det i noen uker selv. Men føler det ble mer reelt med en gang jeg begynte å fortelle det til andre.

Men tror ikke det helt har gått opp for meg enda. Glemmer det titt og stadig[emoji23]

Velkommen hit! Planlagt eller ei ;)

Hører visst til her jeg:) tidligere aktiv bv bruker som er gravid igjen:) ikke helt planlagt. Så sjokket er fortsatt ikke lagt seg[emoji12]

Håper jeg kan få være her med dere:)
Vet du hvor langt du er på vei? Ser du er i januargruppen også - termin rundt nyttår kanskje? :)

Gratulerer og velkommen ;)

Vet du hvor langt du er på vei? Ser du er i januargruppen også - termin rundt nyttår kanskje? :)
Har foreløpig fått 2 terminer. Har jo ingen mens å gå etter. Så vet ikke hva som stemmer:P
Men har fått en termin 24 desember (iiiiik) og en 28 desember.
Har gått overtid de 2 andre gangene så ser for meg at det blir overtid denne gangen også. Blir i vert fall ikke utført noe kjerringråd på slutten av desember :laughing025

Har foreløpig fått 2 terminer. Har jo ingen mens å gå etter. Så vet ikke hva som stemmer:p
Men har fått en termin 24 desember (iiiiik) og en 28 desember.
Har gått overtid de 2 andre gangene så ser for meg at det blir overtid denne gangen også. Blir i vert fall ikke utført noe kjerringråd på slutten av desember :laughing025
Oioi! Spennende! Selv har jeg termin 29.12, og gikk overtid sist, så ja.. :P

Spennende termin på deg også da;) Kanskje det blir nyttårsbarnet.
Ser det at du også er fra byen mellom de 7 fjell. Kanskje vi havner på føden sammen ;)
Skal bare se på at vi gjør det ;)

Gratulerer og velkommen i termingruppa for Desember 2017! :)

Back
Topp