Hei hei :)

Uune

Glad i forumet
Marsmellows-15
Høsthjerter 2017
Da setter jeg en fot inn i gruppa her med foreløpig termin 1 Oktober :)
Er 26 år og har en gutt fra Mars 2015 fra før av :) og en bonussønn på 13.
Har hatt en BO uke 10 før jeg fikk mini, så håper på en TUL.
Har ikke fortalt sambo noe enda *knis*, hadde lyst å holde det hemmelig frem til valentines. <3
Dette var siste forsøk før vi skulle legge prøvinga på hylla pga kommende bryllup og alderen han (41), men nå rekker vi det forhåpentligvis! Hehe.

Har ikke fortalt sambo noe enda *knis*, hadde lyst å holde det hemmelig frem til valentines. <3
Dette var siste forsøk før vi skulle legge prøvinga på hylla pga kommende bryllup og alderen han (41), men nå rekker vi det forhåpentligvis! Hehe.
Å så gøy!!
Gratulerer så mye! Og all cred til deg som klarer å vente så lenge :joyful:

Så spennende og herregud hvordan klarer du å ikke si noe?! [emoji1] Jeg hadde en BO i uke 12-13 eller noe (er du på åc ser du det i underskriften min, jeg husker det ikke nå, haha) før han vi fikk som straks blir 4, så her blir det tul! Gjør det privat for orker ikke styret med henvisning.

Å så gøy!!
Gratulerer så mye! Og all cred til deg som klarer å vente så lenge :joyful:

Hehehe, ja får håpe jeg klarer det da! Gjorde så lite av det sist så ville prøve å gjøre det litt arti nå!

Så spennende og herregud hvordan klarer du å ikke si noe?! [emoji1] Jeg hadde en BO i uke 12-13 eller noe (er du på åc ser du det i underskriften min, jeg husker det ikke nå, haha) før han vi fikk som straks blir 4, så her blir det tul! Gjør det privat for orker ikke styret med henvisning.

Håper bare jeg klarer å holde det hemmelig! Hehe. Er ikke på pc nå. JM her er veldig behjelpelig når det kommer til UL. Fikk minst 6-7 UL sist!

Gratulerer så mye :)

Sambo avslørte meg [emoji23]
Han bare -" du? Sikker på at du ikke er gravid?"
Da svarte jeg "nei [emoji16]"
Han -" Er du ikke sikker på om du er gravid?"
Jeg -" Jo det er jeg sikker på ;)"

Jeg måtte jo slutte å røyke, så han skjønte at det var noe. Når jeg i tillegg ikke ville ha øl til håndballkampen så begynte han å lure!

Sambo avslørte meg [emoji23]
Han bare -" du? Sikker på at du ikke er gravid?"
Da svarte jeg "nei [emoji16]"
Han -" Er du ikke sikker på om du er gravid?"
Jeg -" Jo det er jeg sikker på ;)"

Jeg måtte jo slutte å røyke, så han skjønte at det var noe. Når jeg i tillegg ikke ville ha øl til håndballkampen så begynte han å lure!

Haha. Tenker det var en fin overraskelse uansett. Når er bryllupsplanene?

Og når skal dere gifte dere? Vi begynner å planlegge selv snart :)

Skal gifte oss 18.08.18. Kirke og lokalet er allerede bestilt! [emoji1] Så da kan jeg kose meg hjemme i mammapermisjon med bryllupsplanlegging og hele pakka gitt!
Når skal dere da Frk.M? :)
Det her er nesten skummelt! Vi tenker samme dato som dere :joyful:
Vi har mer eller mindre bestemt oss for lokalet, men svigers vil være med og godkjenne det først ;)
Kommet langt i planleggingen? :happy:

Det her er nesten skummelt! Vi tenker samme dato som dere :joyful:
Vi har mer eller mindre bestemt oss for lokalet, men svigers vil være med og godkjenne det først ;)
Kommet langt i planleggingen? :happy:

Så arti :-D hehe. Har så å si bestemt farger og pynt, og budsjett. Også har jeg jo sikla litt på noen kjoler :)

Back
Topp